20-14mm på guld och 20-15 på nya stål.Det har du rätt i! Ser nästan kortare ut också vid närmare titt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
20-14mm på guld och 20-15 på nya stål.Det har du rätt i! Ser nästan kortare ut också vid närmare titt...
Kul att Omega gör något nytt. Priset kan man tycka vad man vill om, de är ju fortfarande långt under andra varumärken.
Det var inte många rätt jag hade20-14mm på guld och 20-15 på nya stål.
HejSnyggVad är det för viklås du kör med?
HejSnyggVad är det för viklås du kör med?
Hej
Bandet är custom made av ABP Paris - Atelier du Bracelet Parisien och deras viklås som följde med bandet när de gjorde det till mig.... titta in på deras hemsida... mycket trevliga band mm. https://www.abpconcept.paris/
Bra val! Väntar fortfarande på min 005.a som beställdes i Dec.Snabb tisdag idag
Är ganska nöjd idag att jag köpte en 005:a under hösten...
![]()
Gaaalet snygg!Ska vi prata om hur bra guldisen på alligator är? Ska vi det? I det närmaste prisvärd med 260 kakor också.
![]()
Farligt bra.
Ska vi prata om hur bra guldisen på alligator är? Ska vi det? I det närmaste prisvärd med 260 kakor också.
![]()
Farligt bra.
Snackas ju om att man ska säkra lite kapital i guld.Vansinnigt snygg! Men för 260 k.. nja, kanske![]()
sen är väl frågan hur mycket övrigt skit omega blandat in i den guldlegeringenSnackas ju om att man ska säkra lite kapital i guld.
Certifikat i all ära, men kraschar ekonomiska systemet så är det ju i fysisk form man vill ha det, och då är det ju roligast att ha det runt handleden!![]()
Stora Moonwatch-boxen är inte längre kvar. Den nya är i storlek med trälådorna man får med exempelvis FOIS. Dock är det fortfarande samma stil, alltså svart tygbox med metallspännen. Vad som händer med tillbehören som lupp och extra armband vet jag dock inte.Nån som vet om boxen fortfarande kommer vara så groteskt stor?
Diversifiering.Glömde tillägga...
Varför tror ni bara safiren fick AML (Applied Metal Logo) och putsade mellanlänkar på armbandet?
Snackas ju om att man ska säkra lite kapital i guld.
Certifikat i all ära, men kraschar ekonomiska systemet så är det ju i fysisk form man vill ha det, och då är det ju roligast att ha det runt handleden!![]()
Spännet är ju skitsnyggt!Kommer inte på att jag sett något liknande från Omega förut.
![]()
Rimligt. Personligen föredrar jag Hesalite, och skulle av naturliga skäl vilja haft AML på den också. Tycker dock display-case och safirglas har sina tydliga fördelar och bör vara tillräckligt starka försäljningsargument för 006:an.Diversifiering.
Tror Omega känt att skillnaden mellan 005 och 006 varit för liten och ville sära lite på dem.
Spännet är ju skitsnyggt!
Tja, inte helt övertygad, dessutom har de ju skitdåligt med mikrojusteringSpännet är ju skitsnyggt!
Tja, inte helt övertygad, dessutom har de ju skitdåligt med mikrojustering
omega har ju gjort en hel del konstigheter på sistonde som när man trasha dom dära limoterade speedysarna när man släppte den vita pandan, blåa pandan och den svarta med gulddetaljer som osklockor inför tokyo![]()
Samtidigt som jag gillar att Omega flirtar med vintagenördarna med "Dot over ninety" så är det otroligt fånigt - det är ju knappast så att klockan ser bättre eller annorlunda ut på grund av att punkten sitter på ett annat ställe.