Kommer inte på att jag sett något liknande från Omega förut.Nu såg jag claspen... Vad hände där?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer inte på att jag sett något liknande från Omega förut.Nu såg jag claspen... Vad hände där?![]()
Bra på safirvarianten tyvärrÄr det applied logo på den nya?
Det var tristBra på safirvarianten tyvärr
Mer än rimlig om man ser till vad snoopy kostar på chrono 24Safirvarianten blev riktigt dyr. Plötsligt framstår Silver Snoopys 102K som rimligt.
Instämmer, nya länken som är tapered är ju sweet,,, man alltså claspen.. WTF!Nu såg jag claspen... Vad hände där?![]()
Vart hittade du bild på den?Nu såg jag claspen... Vad hände där?![]()
Vart hittade du bild på den?
Det är samma modell på länk och clasp som Apollo 11 50th anniversary i guld har.Kommer inte på att jag sett något liknande från Omega förut.
![]()
Det är samma modell på länk och clasp som Apollo 11 50th anniversary i guld har.
Tycker att +10.000kr inte alls är överdrivet. Hade nästan befarat värre, med tanke på vilken uppgradering nya urverket är! Det enda som gör mig lite fundersam är claspen... Blir spännande att se lite mer bilder när någon här i tråden lyckats landa en ny SpeedyNya speedyn ute nu! Listpris 66 700kr.
![]()
Det har du rätt i! Ser nästan kortare ut också vid närmare titt...Inte riktigt samma. Omegloggan är annorlunda.
![]()
Nästan +14k.Tycker att +10.000kr inte alls är överdrivet. Hade nästan befarat värre, med tanke på vilken uppgradering nya urverket är! Det enda som gör mig lite fundersam är claspen... Blir spännande att se lite mer bilder när någon här i tråden lyckats landa en ny Speedy
den listar bara 6100 euro i tyskland!Nya speedyn ute nu! Listpris 66 700kr.
![]()
Tyskland har extra låg moms under Pandemin inom landet, så om man som t.ex. svensk köper från Tyskland så lägger dem på så att det blir 25%.den listar bara 6100 euro i tyskland!
och det är under 62k![]()
inte om du köper direkt av en tysk ad iallafallTyskland har extra låg moms under Pandemin inom landet, så om man som t.ex. svensk köper från Tyskland så lägger dem på så att det blir 25%.
Det står iallafall så på många tyska Chrono24 säljares annonser.
Ser samma men trodde först att det va ögat som lurades. På denna bild ser det ju dock verkligen off-white ut. Ännu ett drag jag ogillar..Inbillar jag mig eller är lysmassan mer gul än tidigare?
![]()