Kört en del Nato men tyvärr aldrig fastnat för det...
![]()
-Det är väl smaksak. Natobandet på bilden ser ut att sitta ganska löst. Kan inte vara så skönt så jag förstår om du inte trivs. Passformen är väldigt viktigt. Själv älskar jag nato.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kört en del Nato men tyvärr aldrig fastnat för det...
![]()
Mmm, snyggt. Får ge det ett till försök.-Det är väl smaksak. Natobandet på bilden ser ut att sitta ganska löst. Kan inte vara så skönt så jag förstår om du inte trivs. Passformen är väldigt viktigt. Själv älskar jag nato.
![]()
Finns inget bättre <50' så gör det ej om det inte ska delfinansiera större köp![]()
Går i säljtankar..... förbannade flipparsjuka
Varför detta? Nått annat på G?Annons på köp & sälj
Tack för den här tiden fantastiska speedy-entusiaster. Lär förhoppningsvis inte dröja länge innan jag är tillbaka. Då kanske med nya 3861![]()
124060 SubVarför detta? Nått annat på G?![]()
Insåg att min ursprungliga tanke om att ha varje Speedy referens som varit på månen nog inte var så realistisk. Att få tag på en Ed White i samma skick som min 145.012-67 och 105.012-65 skulle inte bli så lätt och om jag hittade en så skulle den kosta en hel del... Är nöjd med min 105.012-65 så 145.012-67 fick gå då det ju som bekant finns andra fina klockor än Speedy
Nej då, en härlig klassiker det också som funkar i alla lägen!124060 Sub
Är det som att svära i kyrkan i denna tråden?
Helt ny modell... härlig klassiker?Nej då, en härlig klassiker det också som funkar i alla lägen!
Skulle kunna tänka mig att byta min Speedy mot en sån, så är nån sugen så kan vi byta rätt av![]()
Blev lite fel där men du förstår nog vad jag menarHelt ny modell... härlig klassiker?![]()
Den där är fräck alltså. Hur ser det ut när det är mörkt med lume, har du nån bild?
MK2 är underskattad. Speedmaster101 postade en på Instagram i veckan - kanske stiger intresset för den?Mk2. 69.![]()
Skyldig!Sälj inte, vetenskapliga studier visar att man i 99 fall av 100 köper en igen![]()
Ojoj måste kännas tufft och vemodigt beslut! Blir säkert en lycklig ägare som får ta hand om den efter dig, det kan jag lugnt lova!Sista Speedy Tuesday med min 145.012-67, känns lite vemodigt faktiskt...
![]()
Den där är fräck alltså. Hur ser det ut när det är mörkt med lume, har du nån bild?
Ja, det var lite väl tufft att komma fram till att den skulle säljas... Vi får verkligen hoppas att den nye ägaren kommer att bli nöjd med denOjoj måste kännas tufft och vemodigt beslut! Blir säkert en lycklig ägare som får ta hand om den efter dig, det kan jag lugnt lova!![]()
Pratar vi bara någon sekund kan du vara helt lugnHej! Har en speedmaster från -99 som fick en helservice i somras. Igår skulle jag mjuka upp ett gummiarmband genom att ha bandet i kokande vatten. Klumpig och lat som man är, lät jag bandet sitta på klockan medans jag hade det i varmt vatten... och klockan råkade hamna i kokande vatten i en sekund eller två. Är detta någon fara med tanke på att klockan är lite äldre samt inte vattentät? Vad borde jag göra?
Kommer den att stanna här på forumet?Ja, det var lite väl tufft att komma fram till att den skulle säljas... Vi får verkligen hoppas att den nye ägaren kommer att bli nöjd med den![]()
JaKommer den att stanna här på forumet?
Okej! Tack för svaretPratar vi bara någon sekund kan du vara helt lugn
Att lite varmt vatten skulle ha någon negativ påverkan på packningar har jag väldigt svårt att se, isåfall hade jag blivit fruktansvärt besviken som kundOkej! Tack för svaretHar vatten temperaturen någon påverkan tror du? Tänker att varmt vatten kanske mjukar upp packningar och liknande på ett annat sätt.