Snart är det helg kamrater!
![]()
Hej mycket stilig FOIS, va tycker dom om modellen? Har du även haft den ”vanliga” speedyn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart är det helg kamrater!
![]()
Passade fint!Min speedy i lite olika kläder från @Wristbuddys.com om någon är intresserad
Tack! Ja efter att ha hängt på KS ett tag nu så ser man verkligen potentialen och bra tips och trixUnderbar klocka som du kommer njuta mycket av![]()
Passade fint!
Gillar framförallt kombon med det gröna bandet!
Jag älskar min FOIS, storleken, alpha händerna samt saknades av kronskydd var det som fick mig att välja den istället för den "klassika" månklockan.Hej mycket stilig FOIS, va tycker dom om modellen? Har du även haft den ”vanliga” speedyn?
Jag älskar min FOIS, storleken, alpha händerna samt saknades av kronskydd var det som fick mig att välja den istället för den "klassika" månklockan.
Har aldrig själv ägt den vanliga speedyn, utan endast testat den lite snabbt från en före detta kollega och tyckte den bar sig lite för stort på mina handleder(ca 16cm).
Hoppas detta gav svar på dina frågor![]()
Apollo 11an är helt oslagbar enligt migTvå Speedys i guld, frågan är vilken som är bäst? Apollo 11 i Moonshine gold eller nya 3861 i Sedna gold.
![]()
TackSjukt fin!Denna bilden får mig att saknar min, som är inne på reparation, lite extra mycket.
Grattis! Först på KS? Inga razor sharp edges som varnats om i nån youtubevideo?Jag och nya klockan önskar er alla i tråden en härlig tisdag!
![]()
Länken är suverän
![]()
Alltså kanten är vass men inget jag tänker på om jag inte känner på kanten med fingret. Har inte haft en speedy sen i maj och tror ärligt inte jag tänkt på det om jag inte sett videon eller hört snacket...Grattis! Först på KS? Inga razor sharp edges som varnats om i nån youtubevideo?