• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Snart är det helg kamrater!

IMG_20210219_104817.jpg

Hej mycket stilig FOIS, va tycker dom om modellen? Har du även haft den ”vanliga” speedyn?

Hej mycket stilig FOIS, va tycker dom om modellen? Har du även haft den ”vanliga” speedyn?
Jag älskar min FOIS, storleken, alpha händerna samt saknades av kronskydd var det som fick mig att välja den istället för den "klassika" månklockan.

Har aldrig själv ägt den vanliga speedyn, utan endast testat den lite snabbt från en före detta kollega och tyckte den bar sig lite för stort på mina handleder(ca 16cm).

Hoppas detta gav svar på dina frågor :D

Jag älskar min FOIS, storleken, alpha händerna samt saknades av kronskydd var det som fick mig att välja den istället för den "klassika" månklockan.

Har aldrig själv ägt den vanliga speedyn, utan endast testat den lite snabbt från en före detta kollega och tyckte den bar sig lite för stort på mina handleder(ca 16cm).

Hoppas detta gav svar på dina frågor :D

Va roligt att höra 😀 jag hade nämligen FOIS en snabbis tillsammans med min vanliga 005. Tyckte nämligen 005:an va bättre, men saknar redan safirglaset 😅. Men Fois är otroligt snygg. Den blir så skarp och snygg ihop med det kupade safirglaset 😀

Tillbaka
Topp