• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Grattis! Först på KS? Inga razor sharp edges som varnats om i nån youtubevideo?

Alltså kanten är vass men inget jag tänker på om jag inte känner på kanten med fingret. Har inte haft en speedy sen i maj och tror ärligt inte jag tänkt på det om jag inte sett videon eller hört snacket...
Jag har också sett det där Youtube-klippet. Säkert känner man skillnad mot en 30-40 år gammal men ärligt tror jag inte att det är någon skillnad jämfört med föregångaren eller med andra Omega-modeller. Det är skarpa kanter på både länk och boett även på SMP och AT.

Senast ändrad:
Är det någon som ligger inne med en tropisk urtavla? Hade varit fint att se!

Suget efter en vintage speedy gör sig alltmer påmint.

Är det någon som ligger inne med en tropisk urtavla? Hade varit fint att se!

Suget efter en vintage speedy gör sig alltmer påmint.
Den börjar komma fram!

Klart du ska ha en vintage! Där ett tag var de ju svinmycket dyrare än "nya", men känns som om vintage kommit ner något medan de nybeggade gått upp en hel del.
Det har således aldrig varit bättre att välja vintage! ;)
20210225_190815.jpg

Den börjar komma fram!

Klart du ska ha en vintage! Där ett tag var de ju svinmycket dyrare än "nya", men känns som om vintage kommit ner något medan de nybeggade gått upp en hel del.
Det har således aldrig varit bättre att välja vintage! ;)
20210225_190815.jpg
Otroligt fin! De som absolut inte står ut med sina motsvarigheter är varmt välkomna att höra av sig =D

Tillbaka
Topp