Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kunde inte se att du hade fått något svar och jag har nu samma fråga. Hoppas någon vänlig själ kan besvara ovanstående!Är det någon som har en 1450 länk? Hur är den i jämförelse mot 1171?
Står lite i valet om det är värt att vänta på 1450 eller om man ska klippa en 1171...
Är det någon som har provat länken till den senaste Speedmastern på den förra generationen .005? Hur sitter den vid bandhornen? En bild vore tacksamt.
Stämmer, bestämde mig för nya och orkade inte vänta då jag fick ett bra erbjudandeTror dem första kommer i Juni/Juli, har inte hört att någon fått tag i den från svensk AD. Vet att @erow fått tag på den men det var från Frankrike eller hur ?
De verkar gå för runt 100 i dagsläget.Schysst utveckling på Tintin... Var inte länge sedan den gick knappt för cirka 35 om jag inte minns fel.. Sen är ju frågan om den verkligen går för det eller om någon försöker surfa på Snoopy vågen
Hade hoppats på att kunna vara med här redan förra veckan men snart, om nu allt går som det ska så får jag vara med i denna tråd
Fick hem en ny .005 men den hade tyvärr några märken/färgstänk? på en subdial så nu inväntar jag en ny i utbyte. Någon här som har haft något liknande "fel"?
Bra att du bad om en ny och inte "köpte det" för du var så sugen på klockan - mycket bättre långsiktigtHade hoppats på att kunna vara med här redan förra veckan men snart, om nu allt går som det ska så får jag vara med i denna tråd
Fick hem en ny .005 men den hade tyvärr några märken/färgstänk? på en subdial så nu inväntar jag en ny i utbyte. Någon här som har haft något liknande "fel"?
Ja det är klart den kan hända men var bara lite tråkigtÄr la en miss i kvalitetskontrollen, såg på Jordis video om SMP 300 och han såg också ett fel på den klockans tavla, tyvärr sånt som händer.
Bra att du bad om en ny och inte "köpte det" för du var så sugen på klockan - mycket bättre långsiktigt
Fan va tråkigt! Sånt här ska inte slinka igenom kvalitetskontrollen på en sån dyr klocka, på en billig seiko kan jag köpa! Hoppas du inte får avsmak för speedy pga detta men omega ska då skämmas rejält för detta misstag!Hade hoppats på att kunna vara med här redan förra veckan men snart, om nu allt går som det ska så får jag vara med i denna tråd
Ja det var mindre roligt. Suget efter klockan finns absolut kvar, den som väntar på något.. osv Fantastisk klocka! Får njuta av bilderna här så längeFan va tråkigt! Sånt här ska inte slinka igenom kvalitetskontrollen på en sån dyr klocka, på en billig seiko kan jag köpa! Hoppas du inte får avsmak för speedy pga detta men omega ska då skämmas rejält för detta misstag!
Tråkigt, absolut. Men desto bättre att du får en annan i utbyte!!Ja det var mindre roligt. Suget efter klockan finns absolut kvar, den som väntar på något.. osv Fantastisk klocka! Får njuta av bilderna här så länge
Håller med. Hade valt att göra en retur om reparation var alternativet och köpt något annat tror jag men det var inget snack om sakenTråkigt, absolut. Men desto bättre att du får en annan i utbyte!!
Jag tycker det är alltför vanligt att affären ska skicka den på reparation det första som händer. Så att du får vänta i veckor på att få den nya klockan lagad.
Det är helt galet att det ens händer!
Vad är det för länk? Från en Alpha eller annan homage/kopia?Speedy träning
Det där ser väl ut som originallänk?Vad är det för länk? Från en Alpha eller annan homage/kopia?
mmmmm.. väntar med spänning på att @ERIKSON URHANDEL ska ringa före midsommar eller åtminstone före nyårNågon här som beställt eller funderar på att köpa den nya speedy Ed White med 321 cal?
mmmmm.. väntar med spänning på att @ERIKSON URHANDEL ska ringa före midsommar eller åtminstone före nyår
Oj vad spännande. Hoppas du får den snart så man kan få se lite bilder på den. Följer med spänningmmmmm.. väntar med spänning på att @ERIKSON URHANDEL ska ringa före midsommar eller åtminstone före nyår
Vad roligt. Tänkte ställa samma fråga tidigare idag och höra om någon beställt. Är det någon på forumet som har fått någon levererad?
Oj vad spännande. Hoppas du får den snart så man kan få se lite bilder på den. Följer med spänning
Klart det kommer bilder när underverket dyker upp. Är väldigt spänd på att se den live, framförallt baksidan med 321 verket. Den som väntar på något gott får alltid vänta för länge