ClownenJac
Silver
Trevlig kväll vänner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med på samtliga punkter får man fråga vad siktet är inställt på?Då har man sålt sin Speedmaster till förmån för annan klocka istället. Kommer nog hänga kvar i denna tråd då det nog är KS bästa tråd någonsin!
Förhoppningsvis kommer jag införskaffa mig en 005 igen i framtiden
Bild från galleriet, så sjukt snygg klocka! Men alltid strävar man efter något nytt
Håller med på samtliga punkter får man fråga vad siktet är inställt på?
troligtvis denna
Nu snackar vi varmt när svetten kryper igenom plexitSvar nej...
Exakt!Nu snackar vi varmt när svetten kryper igenom plexit
Kollade faktiskt på samma hållare till min i helgen! Men blev lite osäker på vad sambon skulle tycka Fungerar den bra?Lämplig hållare till en månklocka
Inte så värst bra egentligen, för lite yta för att den ska ligga bra. Var en svågern som hittat den på ali express. Men den får stå på bordet som en kul grej.Kollade faktiskt på samma hållare till min i helgen! Men blev lite osäker på vad sambon skulle tycka Fungerar den bra?
Tack, precis vad jag misstänkte. Får leta vidare helt enkelt!Inte så värst bra egentligen, för lite yta för att den ska ligga bra. Var en svågern som hittat den på ali express. Men den får stå på bordet som en kul grej.
Bad med speedyn?Svar nej...
Givetvis, alltid! Inga konstigheter, är ju specificerad till 5ATM och det räcker gott och väl för att bada och simmaBad med speedyn?