Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var också inne hos AD i januari och fick samma svar som du. Borde börja se lite fler här i tråden så småningomÄr det någon som hämtat den nya hos AD än? Någon som hört när de annars kommer in? Jag fick höra mars/april i början av januari, men har inget hört sen dess.
Har ju ett beställningsnummer, så jag får väl fråga när det är dags helt enkelt.Var också inne hos AD i januari och fick samma svar som du. Borde börja se lite fler här i tråden så småningom
Spännande! Då får vi verkligen hoppas de kommer snartHar ju ett beställningsnummer, så jag får väl fråga när det är dags helt enkelt.
Tror allt i slutändan handlar om egna preferenser, men jag har handleder på 17cm och tycker min sitter helt perfekt!Hej,
Hur funkar Speedmastern på en 16,5-17 cm handled ? Alltså 005 som är den som är "legit"
Har 17cm, det funkar. Enda nackdelen är ändlänkarna på 005ans länk som sticker ut och gör den onödigt lång lug2lug. Den nya har inte det problemet.Hej,
Hur funkar Speedmastern på en 16,5-17 cm handled ? Alltså 005 som är den som är "legit"
Hej,
Klockrent tycker jag , här 16,7. Det beror lite på hur man tar bilden , och som ngn har tidigare sagt egna preferenserHej,
Leveranserna har tydligen börjat trilla in, men i liten omfattning, och med ojämn frekvens lät det som, så när det är dags var lite... oklart.Spännande! Då får vi verkligen hoppas de kommer snart
Hör av dig till Erikson Urhandel. När jag beställde bandstift vid lunch ena dagen låg det i brevlådan nästa dag.Spring bar:en som sitter i spännet på min speedmaster har gått sönder. Någon som vet vilka mått det är på den och var man kan köpa ny?
Ni som kör med sail cloth på Speedyn , helt svart eller svart med white stitches ? Vad säger användarna ? Tackar för input
Tack! Inget svar nu... Får höra av mig till dem imorgon igenHör av dig till Erikson Urhandel. När jag beställde bandstift vid lunch ena dagen låg det i brevlådan nästa dag.
Du kan swisha dem. Supersmidigt.
Ja gör det. De är kalas att ha att göra med.Tack! Inget svar nu... Får höra av mig till dem imorgon igen
Snyggt-Båda är fina! Själv faller för det med svart stitches.
Proffsigt med svävande-klocktekniken i fotokonstenSpeedylove
Vad är grejen med just tisdagar?