Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin bild! Ligger på KS instaTack för det!
Roligt om man kan inspirera på något sätt. Passar på att bjuda på en bild på min som jag inte tror att jag postat innan:
Fullset kan jag som sagt inte erbjuda och något NOS-skick kan jag inte heller skryta med - men trevlig ändå tycker jag
Hej alla!
Jag hämtade ut en ny Speedmaster .005 i helgen och är såhär långt mycket nöjd.
Men jag har under dagarna märkt att länken är lite rasslig och just vid ändlänken (bifoga bild) där de polerade delarna inte sitter fast med den borstade delen vilket kan göra ett litet klickande ljud om man roterar klockan fort eller skakar den lätt?
Ni som är proffs inom ämnet, är det normalt att det blir ett litet spel mellan de polerade delarna och boetten och något ni har märkt? (jag kanske är otroligt känslig efter att ha burit Submariners gedigna länk ett bra tag)
Tack på förhand.
Roligt att höra!! ja absolut gör det. Jag hade en för fyra år sedan men då la jag inte märket till det. Som sagt kan jag vara extra känslig
Önskar er en riktigt bra tisdag!
Som framgått tycker jag inte detta är något problem
Grattis!! Hoppas du blir nöjd och tack för responsen. Då kan jag hålla mig lugnSådär, nu är den hemma
Visst är det lite rassel från sista biten mot ändlänken och även från spännet om man vrider/skakar lite på handleden så jag antar väl att det är så det ska vara
Tack så mycket Haha ja, jag tror det iaf!Grattis!! Hoppas du blir nöjd och tack för responsen. Då kan jag hålla mig lugn
Sådär, nu är den hemma
Visst är det lite rassel från sista biten mot ändlänken och även från spännet om man vrider/skakar lite på handleden så jag antar väl att det är så det ska vara
Tack så mycket! Ja det känns som en riktigt bra duo Detsamma-Grattis! Man klarar allt med de där två Och härligt att ha med dig i båda trådarna
Olimiterad är ju inte detsamma som att den tillverkas i stort antal och under lång tid.Den eviga funderingen kring senaste silver snoopyn. Skulle inte den var olimiterad?
Kikade nyss på @ERIKSON URHANDEL hemsida och där står att den är slutsåld ????? Vad kan det innebära? Kommer de klockor som är beställda att levereras eller blir man helt utan ?? Har omega bestämt sig i efterhand att limitera modellen ?
Sjukt coola, blev sugen på en svart. Ser dock ut att vara lite väl ”klumpiga” och sticka ut rätt mycket från handleden.Nasa Velcro Straps släpptes idag, texten Speedmaster hade gärna fått vara lite mindre och diskretare. Ett vitt till sommaren kan det nog bli
Introducing NASA Velcro Straps for the Omega Speedmaster Moonwatch (monochrome-watches.com)