Härligt Vad är ditt första intryck?Trevlig helg Speedyvänner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt Vad är ditt första intryck?Trevlig helg Speedyvänner
Härligt Vad är ditt första intryck?
Finns nog inget generellt svar på den frågan. Beror nog på relation osvFinns det mycket prutmån på nya modellerna eller måste man vänta lite?
Jag hämtade ut min för ett par veckor sedan. Detta efter att ha köat sen mitten av januari.Finns det mycket prutmån på nya modellerna eller måste man vänta lite?
Ser bra ut men hade nog hellre pyntat för original 1171, den är jubrätt lik 1450.Era tankar?
Forstner on Instagram: "The Forstner 1450-style bracelet is coming! Expected release end of July/early August 2021. Thanks to everyone for their patience while we were fine tuning the details! Final product much improved over the initial prototype.
1,059 likes, 103 comments - forstnerofficial on May 28, 2021: "The Forstner 1450-style bracelet is coming! Expected release end of July/early August 2021. Thanks to everyone for their patience while we were fine tuning the details! Final product much improved over the initial prototype. Some...www.instagram.com
En fin tradition kan jag tycka-Uppdragning vid morgonkaffet i vanlig ordning
Spännande! Är lite sugen själv, så ska bli intressant att höra dina tankar när den landatBeställde igår Uncle Seikos 1450 länk till denna. Trevlig helg!
Kommer inte undgå erSpännande! Är lite sugen själv, så ska bli intressant att höra dina tankar när den landat
Beställde igår Uncle Seikos 1450 länk till denna. Trevlig helg!
Funderar starkt på en sådan jag med, kollade videon igår kväll. Ser iaf jävligt snygg utKommer inte undgå er
Om du inte redan sett denna:
Det är en extremt bra länk om man är ett fan av eftermarknads länkar. Ändlänkarna sitter fint mot klockan och den känns inte alltför ”billig”.Funderar starkt på en sådan jag med, kollade videon igår kväll. Ser iaf jävligt snygg ut
Flatlink 1035 från uncle seiko som jag hade tidigare kändes för rasslig och framförallt billig så den fick lämna, matchade inte klockan helt enkelt. Hoppas att detta kan vara ett alternativ istället och det låter ju lovandeDet är en extremt bra länk om man är ett fan av eftermarknads länkar. Ändlänkarna sitter fint mot klockan och den känns inte alltför ”billig”.
Den känns ju inte lika premium som original länken dock gör den klockan mer ”vardaglig”.Flatlink 1035 från uncle seiko som jag hade tidigare kändes för rasslig och framförallt billig så den fick lämna, matchade inte klockan helt enkelt. Hoppas att detta kan vara ett alternativ istället och det låter ju lovande
Funderar starkt på en sådan jag med, kollade videon igår kväll. Ser iaf jävligt snygg ut
Den är ju bara så ful till speedyn. Eller ful kanske var hårt men länkar är verkligen inte Omegas starka sida. Bortsett den nya speedyn. Där ser länken grym ut och är kanske huvudargumentet till uppgradering. Jag gillar inte länkar som inte smalnar av mot spännet. Håller tummarna på att uncle seikos blir en fullträff ur alla aspekter.Den känns ju inte lika premium som original länken dock gör den klockan mer ”vardaglig”.
Vet inte om du har erfarenhet med strapcode länkar till seikos, dessa är nästan alltid en uppgradering dock är de flesta eftermarknads länkarna till Omegas en nedgradering i jämförelse med original länkarna.
Jag gillar orginallänken men måste säga att US1450 gör klockan väldigt lätt, smidig och den är även riktigt bekväm.Den är ju bara så ful till speedyn. Eller ful kanske var hårt men länkar är verkligen inte Omegas starka sida. Bortsett den nya speedyn. Där ser länken grym ut och är kanske huvudargumentet till uppgradering. Jag gillar inte länkar som inte smalnar av mot spännet. Håller tummarna på att uncle seikos blir en fullträff ur alla aspekter.
Snyggt! Så den fanns representerad i trådenJag gillar orginallänken men måste säga att US1450 gör klockan väldigt lätt, smidig och den är även riktigt bekväm.
Länkbitarna är rätt vassa på innesidorna ( på utsidan av länken alltså ) någon mer som har så eller fick jag ett lite mer obearbetat exemplar tro?
Var tvungen att sätta på den bara för det
Tack! Ja jag tror det finns ca 3-5st som har köptSnyggt! Så den fanns representerad i tråden
Jag tycker den är ett jäkla lyft jämfört med original. Inte minst då ändlänkarna inte sticker ut.Tack! Ja jag tror det finns ca 3-5st som har köpt
Kanske hjälper titta här. Postade denna i tråden förra veckanEn tanke som jag hade är ifall man skulle kunna använda uncle seikos 1450 solida ändlänkar med original omega 1171 länk. Dock har jag inte en 1171 länk, har någon en sådan och kan mäta sista center länkens bredd?