Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen snyggt band! Går det att beställa?Det blev lite länk-spa så tänkte inviga nyförvärvet med läder. Hoppas att ni får en fin dag Speedys!
Kan rekommenderas. Väldigt hög kvalitet och finish! Helborstad är mindre ”blingig” och passar speciellt bra på lite använda Speedys. Går att förse med en del original Omegaspännen med mer eller mindre anpassning. Blir då rätt lik en 1039. Postade bilder tidigare i tråden men hittade denna.Är det någon som har en Forstner Flat Link liggandes? Vad tycker ni som testat den om kvalité m.m. Är lite sugen på en helt borstad.
Stort tack för info, jag ska absolut kika närmre på detta.Kan rekommenderas. Väldigt hög kvalitet och finish! Helborstad är mindre ”blingig” och passar speciellt bra på lite använda Speedys. Går att förse med en del original Omegaspännen med mer eller mindre anpassning. Blir då rätt lik en 1039. Postade bilder tidigare i tråden men hittade denna.
Fr vä 1039, Forstner polerad/borstad med 1039-clasp, borstad Forstner, Forstner clasp, 1039 clasp, annan Omega-clasp som passade rakt av.
Fasen vad fin den där rackarn är!Hoppas att ni får en riktigt bra ST kamrater!
Stort tack, vad glad jag blir att du tycker det. Jag är väldigt nöjd faktiskt.Fasen vad fin den där rackarn är!
Svårt med just den specen och till det priset. Men denna på 40mm kanske?Jag saknar vit urtavla. Jag undrar om det finns någon speedmaster med vit urtavla och svart vridning, samt med datum? Runt 15-35kkr.
Har letat efter den där ett tag, omöjligt att få tag i inom eu till vettig pris…Svårt med just den specen och till det priset. Men denna på 40mm kanske?
Date / Day-Date Speedmaster Edelstahl Chronograph Uhr 323.32.40.40.04.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Speedmaster Date / Day-Date 40 mm, Stahl mit Beschichtetem Nylonarmband Uhren - 323.32.40.40.04.001!www.omegawatches.com