Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Härligt med lite kvällsläsningHoppas denna länken besvarar din fråga.
New Speedmaster Chronoscope Clasp
I'm seeing there is an adjustable clasp on the new Chronoscope that Omega just released. It says it's a 21mm bracelet but tapers to 15mm at the clasp. Soooooo I'm thinking you can fit this on the the 20mm moonwatch that tapers to 15mm.......they look identical at the clasp. So might need a...omegaforums.net
Upptäckte ikväll att det fanns ett stopp i uppdraget på Speedmastern, har aldrig tidigare dragit hela vägen dit Så nu är man Speedy-expert!
Hur gör ni, drar ni dit eller bara något som känns lämpligt?
Upptäckte ikväll att det fanns ett stopp i uppdraget på Speedmastern, har aldrig tidigare dragit hela vägen dit Så nu är man Speedy-expert!
Hur gör ni, drar ni dit eller bara något som känns lämpligt?
Skruvar upp den fullt varje morgon!
Jag brukar dra alla mina manuella verk tills de tar stopp, men man tar ju aldrig i så har inte varit orolig att dra av någon fjäder och har inte gjort de heller.
Jag citerar mig själv:
Allt gott!