• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ja denna ska du undvika. Själva klockan är troligen från 97 och inte 85. Tydligt renoverad där det mesta har bytts ut. Troligen nya visare (luminova och inte tritium), nya tryckare, ny krona, polerad, fel länk för referensen och dyr (tillkommer också moms).
Oj, tack för hjälpen. Det var inte många rätt där. 😬 Då går jakten vidare.

Jag kikar även på två speedies från forum-medlemmen Magnusc (145.022 transitional och 105.012) samt nedan från gripenbro vilken iofs är i en annan prisklass men ser tilltalande ut:

Vettigt köp eller går jag på minor även där?

Jag kikar även på två speedies från forum-medlemmen Magnusc (145.022 transitional och 105.012) samt nedan från gripenbro vilken iofs är i en annan prisklass men ser tilltalande ut:

Gripenbros har annonserats här för 90K. Fortfarande mycket för en 145.022 men som sagt väldigt tilltalande.

Kul att vi åtminstone delar ett intresse…

31E35B9D-FFB1-4817-B36A-FE093643A5F6.jpeg

Gripenbros har annonserats här för 90K. Fortfarande mycket för en 145.022 men som sagt väldigt tilltalande.
Den gripenbro har listad ser helt korrekt ut förutom, vad det ser ut som, lite annorlunda borstning på sidan av boetten. Att köpa den för 90k känns som ett vettigt pris, till och med bra med tanke på att den är servad enligt annonsen.

De andra har jag ingen aning om vilka dem är.

Förresten ta en kik på www.speedmaster101.com så kan du göra en första koll själv.

Idag hyllar vi Christer Fuglesang, som för 15 år sedan blev förste och hittills ende svensk i rymden! Grattis!
Vår dotter föddes i april 2006 och då hade ingen svensk varit i rymden. Hisnande…
Hyllningen blir i form av Omega Speedmaster Professional X-33 gen 2, dagen till ära på Nato i gult och blått.
41E3688F-8F3F-4EDD-9573-DF76F1163417.jpeg

Tillbaka
Topp