Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till gruvan! riktigt fin speedy som jag hoppas vi får se mer bilder av i framtidenSlog till på den här idag, får man vara med i klubben?
Återinförandet av step-dial på Speedmastern är SÅ jävla rätt.Härligt med lite sol
Håller verkligen med, blir mer liv i tavlanÅterinförandet av step-dial på Speedmastern är SÅ jävla rätt.
Sluta frestas. Öppna lådan nu!Efter ett långt års väntan var det äntligen dax att hämta den stora Speedmaster lådan hos @ERIKSON URHANDEL. Ett stort tack till personalen som gjort dagen till den bästa köpupplevelsen i min klockhistoria.
Är det äntligen en snoopy månntro?Efter ett långt års väntan var det äntligen dax att hämta den stora Speedmaster lådan hos @ERIKSON URHANDEL. Ett stort tack till personalen som gjort dagen till den bästa köpupplevelsen i min klockhistoria.
NääääÄr det äntligen en snoopy månntro?
DAMN!!!Sluta frestas. Öppna lådan nu!
Det går att lista ut vad som finns i lådan om man vet att den är tillverkad i oktober/november i år.Sluta frestas. Öppna lådan nu!
Grattis! Mycket finDu kan dina Speedy lådor..
Tack. är mycket nöjd. Trodde aldrig den skulle dyka upp.Grattis! Mycket fin
Den blir fin i din samling. Även pistagen...Tack. är mycket nöjd. Trodde aldrig den skulle dyka upp.
Kanonval!Du kan dina Speedy lådor..
Plasta av är du galen??Kanonval!
Tänker du plasta av
OMG megagrattis till forumets coolaste klocka!!Du kan dina Speedy lådor..
TackOMG megagrattis till forumets coolaste klocka!!
Tack! Det var inte helt enkelt att bestämma sig för hesalit eller safir. Den borstade länken var nog det som avgjordeVälkommen till gruvan! riktigt fin speedy som jag hoppas vi får se mer bilder av i framtiden
Stort, stort grattis till forumets absolut fräsigaste klocka.Efter ett långt års väntan var det äntligen dax att hämta den stora Speedmaster lådan hos @ERIKSON URHANDEL. Ett stort tack till personalen som gjort dagen till den bästa köpupplevelsen i min klockhistoria.
TackStort, stort grattis till forumets absolut fräsigaste klocka.
Wowowow, häftigt! Stort grattis till mästerverketDu kan dina Speedy lådor..
Favoriten just nu!!
tack @blackcoffee!!Läckert foto!