S
Staafen
Guest
Trevlig tisdag kamrater!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om någon är sugen på bandet så hänger det löst för jag måste ha large.. PMKnappast först att upptäcka det men Hirsch Osiris gör sig riktigt bra på månklockan. Middle Mudd gör sig därtill helt ok i strupen medan maten förbereds
Samma som till ”gamla” 005/006 va? Tror jag fick något liknandeSåg i en Youtube-recension att det följer med en tunn bok även till den nya Speedyn, Ligger underst i ett fack i den yttre boxen, det hade jag missat helt.
Magisk klocka! … men av med plasten för bövelen!!!Trevlig ST
Den dagen @perhog plastar av sina klockor då ska jag köpa en lott!Magisk klocka! … men av med plasten för bövelen!!!
Uncle seiko länk? Ser riktigt vass ut
Magisk klocka! … men av med plasten för bövelen!!!
Tids nog trillar plasten av.. Vill njuta av ny känslan en stundDen dagen @perhog plastar av sina klockor då ska jag köpa en lott!
Plast är bra, man slipper repor.Magisk klocka! … men av med plasten för bövelen!!!
Minns inte om den är helt identisk men ja, låg i botten på 005-ytterboxen så den såg man ju. Här var den dold, inskjutet i ett eget fack.Samma som till ”gamla” 005/006 va? Tror jag fick något liknande
Fortfarande inte fått den såld, så väntar fortfarande på min Hesalite.
Men den är bra fin även om jag inte vill använda den, måste bara kika lite på håll ibland.
Eller ska jag helt enkelt behålla safiren?
Trevlig ST!
Jag minns inte att jag harSamma som till ”gamla” 005/006 va? Tror jag fick något liknande
Looking goodTja!
Lyckades lirka in mig hos uncle Seiko lite och fick köpa en halvlänk till .005 länken. Egentligen var det bara för några testare i USA men lyckades ändå
Han säger att den kommer kunna gå att beställa om en månad ungefär.
Ruggigt bra utfört och verkar lösa mina problem
Ta ut ”lådan ur lådan” så ska du se att det ligger två kataloger därJag minns inte att jag har
Looking good
Köpte mina 357050 och 005 via forumet eller andra säljare. Vet inte faktiskt om jag tog ut själva lådan från den stora boxen. men bra att veta för kamraterna som köper 005Ta ut ”lådan ur lådan” så ska du se att det ligger två kataloger där
Ojdå, han vet att ta bra betalt den gode William Enligt hans egen "prislista" så skulle den här vara i skicket "Excellent" vilket jag nog inte riktigt håller med om...William från Speedmaster101 har lite trevliga klockor ute till försäljning.
SPEEDMASTER SALES
speedmastersales.com
Ser alltid så jäkla bra ut på bild men inte på min handled tyvärrSpeedyn på nato är kanske bästa kombon enligt mig!
Vad tycker ni?
Fattar vad du menar! Blir ju lite "bulkigt" och passar inte om man kör lite tightare skjortärmar eller dyl.Ser alltid så jäkla bra ut på bild men inte på min handled tyvärr