Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var och tittade på lite klockor igår och provade Speedmastern för första gången(!) Satt verkligen riktigt bra och länken var riktigt riktigt skön. Testade både safir och hesalite men för min del så kan jag inte motivera att lägga till så pass mycket för safiren. Har span på lite annat men möjligt att min 114270 får flytta på sig för att göra plats för en Speedmaster….
Sista snabba tisdagen för i år. Hoppas ni har det bra!
Ja men glad speedy Tuesday då!
Upp till bevis... på sistnämndaÅrets sista tisdag.. firas med årets sista klockköp. Dagen till ära utan plast på länken
Alltså jag menade att jag monterade dit ett alligator band eftersom plasten på länken satt så förbaskat hårtUpp till bevis... på sistnämnda
Ett av mina favvo-band alla kategorier. Tydligen utvecklat tillsammans med en av tillverkarna av de band som levererades med speedmasters på 60-talet (bra sälj-story ).Två riktigt bra band på rad här, vart hittar jag?
Alltså jag menade att jag monterade dit ett alligator band eftersom plasten på länken satt så förbaskat hårt
Ett av mina favvo-band alla kategorier. Tydligen utvecklat tillsammans med en av tillverkarna av de band som levererades med speedmasters på 60-talet (bra sälj-story ).
Oavsett så kör jag det mer än gärna på både speedyn och portuguisern. Gillar framförallt hur tunt och smidigt det är och att det smalnar av mot spännet.
Taurillon Black Speedy Leather Watch Strap
The Original Black Speedy We collaborated with Kaufmann, one of the manufacturer of these exact racing leather straps that were sold on the Speedmaster in the 60/60s, combining the original tools and craftmanship with our vibes. To honor and recreate this awesome design we selected the finest...bulangandsons.com