• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Den är ju faktiskt riktigt bra, svårt att tro att det är en 80-talare
21A0405A-4F68-4E7D-A7F6-D8B5A0E2EB09.jpeg
 
Senast ändrad:
Var och tittade på lite klockor igår och provade Speedmastern för första gången(!) Satt verkligen riktigt bra och länken var riktigt riktigt skön. Testade både safir och hesalite men för min del så kan jag inte motivera att lägga till så pass mycket för safiren. Har span på lite annat men möjligt att min 114270 får flytta på sig för att göra plats för en Speedmaster….:)
9755E2D7-BCBF-4E9D-943A-57C19F29A5DB.jpeg
 
Var och tittade på lite klockor igår och provade Speedmastern för första gången(!) Satt verkligen riktigt bra och länken var riktigt riktigt skön. Testade både safir och hesalite men för min del så kan jag inte motivera att lägga till så pass mycket för safiren. Har span på lite annat men möjligt att min 114270 får flytta på sig för att göra plats för en Speedmaster….:)
9755E2D7-BCBF-4E9D-943A-57C19F29A5DB.jpeg

Låter väldigt sunt tycker jag så det är klart du ska sälja rålexen och köpa speedy istället, nått annat svar lär du inte få i den här tråden iaf😉😄👍
 
Två riktigt bra band på rad här, vart hittar jag? 🙏🙏
Ett av mina favvo-band alla kategorier. Tydligen utvecklat tillsammans med en av tillverkarna av de band som levererades med speedmasters på 60-talet (bra sälj-story 😀).

Oavsett så kör jag det mer än gärna på både speedyn och portuguisern. Gillar framförallt hur tunt och smidigt det är och att det smalnar av mot spännet.

 
Ett av mina favvo-band alla kategorier. Tydligen utvecklat tillsammans med en av tillverkarna av de band som levererades med speedmasters på 60-talet (bra sälj-story 😀).

Oavsett så kör jag det mer än gärna på både speedyn och portuguisern. Gillar framförallt hur tunt och smidigt det är och att det smalnar av mot spännet.



Naaaaeeej!! Har sparat typ 50 inlägg på IG med just det bandet för jag tycker det är så tokigt bra. Men har haft svårt att bränna 130eur utan att verkligen veta att det är så bra live också.. men tolkar det på dig som att det är värt varenda öre då? 😬
 
Tillbaka
Topp