Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags för lite tvätt också tycker jag!
2 meningar säger allt
Ja precis, snarare två ord... "tvätta mig!"Dags för lite tvätt också tycker jag!
Vad jagas det efter då?Ha en bra ST ni lyckliga! Fortfarande utanför gemenskapen
Jag är såld på Ed White referensen så det blir än likadan. Gärna med liiite bättre boett och ursprungliga tritiumvisare eftersom min hade luminova. Får vara head-only, har kvar 7912 länk med ändlänkar. Den får gärna lite brun tavla också. Har du något du vill säljaVad jagas det efter då?
Ämnet är diskuterat många gånger i Speedytråden.
Här finns också en dedikerad tråd
Service Omegea Speedmaster Reduced
Hej! Har en Omega Speedmaster Reduced som har slutat fungera. Verkar vara fel på fjädern och rotaxeln. Dom ville ha 10.000kr för service hos Rob Engström men då ingick Krona, kronhals, packningar, fjäder, rotoraxel,bandstift i stål samt ev. löpverkshjul, fjäderhus och hake. Tycker dock det är...klocksnack.se
Vill du ha en mindre Speedy så skulle jag rekommendera att du kikar på FOIS
Här är lite om racingmodellen. Inte samma verk som i reduced.Hej, jag såg inget om racing i den tråden? Reduced verkar automatiskt medans racing manuellt?