• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

16 påskfiranden senare och 20000öl 😅

IMG_20220417_181107__01.jpg

Godmorgon. Tisdag och morgonpromenad avklarad. Nu blir det allt lite tid i dusch. Ha´re bra// :pompus: (Låt inte det du inte kan göra blanda sig i det du kan göra.// John Wooden)

Vad jagas det efter då?
Jag är såld på Ed White referensen så det blir än likadan. Gärna med liiite bättre boett och ursprungliga tritiumvisare eftersom min hade luminova. Får vara head-only, har kvar 7912 länk med ändlänkar. Den får gärna lite brun tavla också. Har du något du vill sälja 😀

Hej
Helt ny på klockor, men har fastnat för en speedmaster. Om jag förstått rätt så är reduced dyrare att serva samt har ett sämre urverk? För att passa mina smala handleder så har jag istället kikat på speedmaster racing 40mm, om jag fattat rätt så har den inte samma "dåliga" urverk som reduced?
Ha det gott!

Ämnet är diskuterat många gånger i Speedytråden.

Här finns också en dedikerad tråd

Vill du ha en mindre Speedy så skulle jag rekommendera att du kikar på FOIS

Ämnet är diskuterat många gånger i Speedytråden.

Här finns också en dedikerad tråd

Vill du ha en mindre Speedy så skulle jag rekommendera att du kikar på FOIS

Hej, jag såg inget om racing i den tråden? Reduced verkar automatiskt medans racing manuellt?

Tillbaka
Topp