bartoldous
Silver
Förmiddags promenad men tyvärr kallt i luften idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En ny? I så fall kan det bli knepigt med garantiärenden!Hur viktigt är det med stämplade originalkort om man skulle köpa en speedmaster från Japan?
Ett tips är att testa hur ex moonwatchen sitter på din handled innan du avfärdar den helt. Jag blev själv positivt överraskad av att den senaste (3861) bar bättre än förväntat på min 16,5 cm handledHej
Helt ny på klockor, men har fastnat för en speedmaster. Om jag förstått rätt så är reduced dyrare att serva samt har ett sämre urverk? För att passa mina smala handleder så har jag istället kikat på speedmaster racing 40mm, om jag fattat rätt så har den inte samma "dåliga" urverk som reduced?
Ha det gott!
Kände för läder jag medIdag fick det bli läder på speedyn!
Watchgecko.Apropå läder, har ni nått tips på nått schysst som inte kostar skjortan?
Så dom ska va stämplade oavsett nya eller begagnade?En ny? I så fall kan det bli knepigt med garantiärenden!
Sorry, var lite otydlig. Om garantitiden löpt ut hade jag inte brytt mig så mycket, för då behöver man aldrig uppvisa certet ändå. Men om klockan är såpass ny att den omfattas av garantin kan det vara knepigt om något händer och man uppvisar ett ostämplat certSå dom ska va stämplade oavsett nya eller begagnade?
Tackar för svar, hur lång är garantin? Jag kommer isåfall köpa en begagnad klocka.Sorry, var lite otydlig. Om garantitiden löpt ut hade jag inte brytt mig så mycket, för då behöver man aldrig uppvisa certet ändå. Men om klockan är såpass ny att den omfattas av garantin kan det vara knepigt om något händer och man uppvisar ett ostämplat cert
5 år från och med 1 juli 2018. Mer info härTackar för svar, hur lång är garantin? Jag kommer isåfall köpa en begagnad klocka.
Tack så jättemycket för svar.5 år från och med 1 juli 2018. Mer info här
5 Jahre Garantie | OMEGA DE®
www.omegawatches.com