Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den skarpt. Borstad och 40.85mm är perfekt. Hoppas de släpper en civil variant.Ny Speedmaster (kanske).
Under The Radar: The Omega Speedmaster Flight Qualified Pilot's Watch
✓ We take a look at the secret release of the Speedmaster Flight Qualified for the US Army, US Navy, and US Air Force ✓ Check it out here! ✓www.fratellowatches.com
Mycket spännande, någon som har några spekulationer? Kanske en ny FOIS med nya urverket och på nato?
Jag tror du har rätt - Ny FOIS med det nya master-urverket.Mycket spännande, någon som har några spekulationer? Kanske en ny FOIS med nya urverket och på nato?
Resultatet blev 66 timmar! Många timmar över spec.Provkör gångreserven på Speedyn. Uppe i ca 54 timmar nu. Redan en bit över spec men hoppas på åtminstone 60 timmar. Det har jag uppnått på tidigare speedy med 3861-verk.
Najs!Resultatet blev 66 timmar! Många timmar över spec.
Min landade på 64h och 15min när jag testade för något år sedan.Resultatet blev 66 timmar! Många timmar över spec.
Den är bra! Visst är det step-dail på den?Väntar med spänning på nya FOISen. Men tills dess får det duga med den "gamla"
Tack! Som jag fattar det så räknas den inte som en riktig stepdial men nästan. Härligt djup i tavlan i alla fall.Den är bra! Visst är det step-dail på den?
Okej, då känns det som låga odds på att nya kommer med riktigt step.Tack! Som jag fattar det så räknas den inte som en riktig stepdial men nästan. Härligt djup i tavlan i alla fall.