• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

20241012_140035.jpg
Fler från samma tillfälle fast med annan kamera:
_DSC7716-Enhanced-NR.jpg


_DSC7703-Enhanced-NR.jpg


_DSC7711.jpg


_DSC7715.jpg
 
Den fanns att köpa direkt på Omega i Sthlm igår. Det var någon som skulle ha den som tackade nej.

Men det var fotoförbud där inne så jag fick inte ta några bilder....
Märkligt med fotoförbud i Omega-butiken, så har det aldrig varit innan. Men kanske var något event eller dylikt när du var där?
 
Märkligt med fotoförbud i Omega-butiken, så har det aldrig varit innan. Men kanske var något event eller dylikt när du var där?
Nej inget event. En anställd kom fram och sa det till mig.
Jag hade med mig systemkameran in och tog några bilder på guldspeedyn, kanske det som skrämde dem.
Jag frågade om jag skulle ta bort bilderna som jag redan tagit men hon sa att det inte behövdes men sa att jag inte fick fota mer.

Guldspeedyn i fråga:
_DSC7823.jpg
 
Nej inget event. En anställd kom fram och sa det till mig.
Jag hade med mig systemkameran in och tog några bilder på guldspeedyn, kanske det som skrämde dem.
Jag frågade om jag skulle ta bort bilderna som jag redan tagit men hon sa att det inte behövdes men sa att jag inte fick fota mer.

Guldspeedyn i fråga:
_DSC7823.jpg
Jaha, vad märkligt. Men ja, kanske var det med systemkameran då. Har aldrig haft problem att plåta något där innan iaf.
 
Tillbaka
Topp