Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märkligt med fotoförbud i Omega-butiken, så har det aldrig varit innan. Men kanske var något event eller dylikt när du var där?Den fanns att köpa direkt på Omega i Sthlm igår. Det var någon som skulle ha den som tackade nej.
Men det var fotoförbud där inne så jag fick inte ta några bilder....
Bästa kombonGlad ST allesammans
Den tavlan är riktigt tjusig. Verkar betinga rätt bra premium med?
Denna ST Idag på handleden. Speedmaster 3811.70 "hulk green dial golf edition".//
Nej inget event. En anställd kom fram och sa det till mig.Märkligt med fotoförbud i Omega-butiken, så har det aldrig varit innan. Men kanske var något event eller dylikt när du var där?
Jaha, vad märkligt. Men ja, kanske var det med systemkameran då. Har aldrig haft problem att plåta något där innan iaf.Nej inget event. En anställd kom fram och sa det till mig.
Jag hade med mig systemkameran in och tog några bilder på guldspeedyn, kanske det som skrämde dem.
Jag frågade om jag skulle ta bort bilderna som jag redan tagit men hon sa att det inte behövdes men sa att jag inte fick fota mer.
Guldspeedyn i fråga:
Snyggt Vad är det för band ?Glad ST allesammans
Snyggt Vad är det för band ?
Har du modellen. Väldigt elegantTacktack! Är ett läderband från Hirsch.
Kan det vara Hirsch Duke tro ?Tacktack! Är ett läderband från Hirsch.