Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kaliber 3182
Snabb tisdag vänner!
Det tycker jag!Samma tanke slog mig igår. Kanske man skulle köpa ett rött sammetsband till klockan i julklapp
Nej 3861Kaliber 3182
Klockan ja, men allt det gula?Nej 3861
Haha jaha sorry, sitter för lite i kassan för att koppla men ja korrekt, snyggt spottat!Klockan ja, men allt det gula?
Kolla min bandpost högre upp, sista bilden är ett vinrött läder som gör sig riktigt bra till jul!Det tycker jag!
Själv funderar jag på någon form av läder, har inget i dagsläget till min. Frågan är bara vad! Den gör sig så jäkla bra på många olika.
Riktigt snyggt. Grått Nato ser också riktigt bra ut tycker jag, även om jag aldrig varit något fan av Nato-band.Kolla min bandpost högre upp, sista bilden är ett vinrött läder som gör sig riktigt bra till jul!
Natobanden ser lite klumpiga ut på bild men man kanske ska prova ett i verkligheten?Riktigt snyggt. Grått Nato ser också riktigt bra ut tycker jag, även om jag aldrig varit något fan av Nato-band.
Det är lite skillnad beroende på nato och nato. Kanske framförallt beroende på hur tjockt bandet är. Jämför det gråa som sitter väldigt "tight och fint" mot bond (grå/svart) som är lite mer tyg och tjockare som blir precis som du säger lite klumpigtNatobanden ser lite klumpiga ut på bild men man kanske ska prova ett i verkligheten?
Jag har provat många olika Nato-band, i verkligheten. Men, som sagt, jag har aldrig varit något fan.Natobanden ser lite klumpiga ut på bild men man kanske ska prova ett i verkligheten?
Det är nog ingen slump att vilken sida man än letar band till klockor på har Speedy som referensbild med bandet monteratBandbytardags och kan bara hålla med @Degnell när det kommer till band! Speedyn måste väl vara världens mest bandvänliga klocka?
Trevlig klocka men känner inget samband med en speedy. Är iofs ingen proffsStudsade in i Omega-butiken och fick känna på den här idag. Riktigt, riktigt fin IMHO. Grym tavla och lite tjockare än den vanliga Speedmastern. Passionerad och fin service i butiken med. Vad säger ni Speedmaster-proffs om releasen?
Grymt bra släpp av Omega med ett par reservationer... skulle inte haft datum samt tror (har inte kännt på den IRL) att den borde gjorts tunnare mha ett manuellt verk. Sen är det förstås ingen månklocka så man får ha lite vidgade vyer av hur en Speedmaster kan se ut.Studsade in i Omega-butiken och fick känna på den här idag. Riktigt, riktigt fin IMHO. Grym tavla och lite tjockare än den vanliga Speedmastern. Passionerad och fin service i butiken med. Vad säger ni Speedmaster-proffs om releasen?
Det har ju alltid varit lite trist att det mesta Omega gör i kronografväg ska klämmas in under rubriken "Speedmaster". Tycker de kunde hålla sig till det namnet för ett mindre antal modeller som liger nära "kärnmodellen" och låta helt väsensskilda kronografer heta något annat. De är min pet peeve vad gäller Omega.Grymt bra släpp av Omega med ett par reservationer... skulle inte haft datum samt tror (har inte kännt på den IRL) att den borde gjorts tunnare mha ett manuellt verk. Sen är det förstås ingen månklocka så man får ha lite vidgade vyer av hur en Speedmaster kan se ut.