Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån som är sugen på ett Omega racing strap med viklås?
![]()
![]()
Yes! Dra et PM om du är sugenTill salu?
Yes! Dra et PM om du är sugen
Det var en väldigt kort comeback får jag allt säga @Hebbe?om allt går i lås så ska jag hinna med att göra comeback här ikväll![]()
Japp...den har ju inte lämnat än dockDet var en väldigt kort comeback får jag allt säga @Hebbe?
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-månklockan.60005
Polera upp hesalit-glaset - hur gör ni?
(Because fuck google)
September= NATO säsongen är över, återstår att välja mellan länk, läder eller mocka... Blev läder![]()
Ska testas, tack!Grova repor så startar jag med våtslippapper och sen displex el motsvarande ( finns på Clas O) Annars bara displex
Härligt sliten NATO-rem, så ska det se ut
Vänligen
Forumets undersköterska
Nytt inköp på gång eller har du helt enkelt insett att Speedyn inte är för dig?Japp...den har ju inte lämnat än dock![]()
En kombo av det skulle jag säga. Speedyn är dock på tok för fin för att ligga oanvänd större delen av tiden. Just denna fick jag i ett inbyte o valde att ge det en chansNytt inköp på gång eller har du helt enkelt insett att Speedyn inte är för dig?![]()
Ja känner man så är det bättre att låta den gå vidare till nån som verkligen nyttjar den. Framtiden får utvisa om vi ses i denna tråd igen.En kombo av det skulle jag säga. Speedyn är dock på tok för fin för att ligga oanvänd större delen av tiden. Just denna fick jag i ett inbyte o valde att ge det en chans
Vet i sjutton är det smart? Tänkte på fukten? Värmen är ju inga problem eftersom den kan åka raket i rymdenNån speedyian som bastat med sin hesalite?
Va f-n satt och tänkte kasta ut en annons på min speedmaster och tänkte bara gå igenom denna tråd lite snabbt och helt plötsligt sitter man och överväger att köpa en meshlänk eller racing strap istället, vad händeNån som är sugen på ett Omega racing strap med viklås?
![]()
![]()
Speedyns power går inte att undgå.Va f-n satt och tänkte kasta ut en annons på min speedmaster och tänkte bara gå igenom denna tråd lite snabbt och helt plötsligt sitter man och överväger att köpa en meshlänk eller racing strap istället, vad hände.
Testa ett racing strap! Billigt sätt att få nytt liv i klockan!Va f-n satt och tänkte kasta ut en annons på min speedmaster och tänkte bara gå igenom denna tråd lite snabbt och helt plötsligt sitter man och överväger att köpa en meshlänk eller racing strap istället, vad hände.