Knypplarn
Silver
Ja.Ska man sälja sin Longines Legend Diver och slå till på en Speedy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.Ska man sälja sin Longines Legend Diver och slå till på en Speedy?
Beror på vad du föredrar. Vintage eller ny? Automatisk eller manuell, safirglasbaksida eller inte, plexi eller safir etc, etc... Mitt tips på instegsspeedy är den klassiska referensen 145.022. Inte allt för dyr, med de klassiska elementen plexi och manuellt verk.Har varit inne på att köpa en speedmaster. Vilken anser experterna att man ska satsa på?
Beror på vad du föredrar. Vintage eller ny? Automatisk eller manuell, safirglasbaksida eller inte, plexi eller safir etc, etc... Mitt tips på instegsspeedy är den klassiska referensen 145.022. Inte allt för dyr, med de klassiska elementen plexi och manuellt verk.
Ja, låter som en bra plan.Ska man sälja sin Longines Legend Diver och slå till på en Speedy?
Yep, om du inte gillar någon annan av någon särskild anledning så kör på en klassisk Speedy Pro. Om du mot förmodan inte klickar är den lättkrängd också.Tack för tipset!
Blev så nöjd med morgonens "dagen klocka"-bild så jag slänger upp den här också
Ms. Bluberry Moon
Sjukt snyggt strap!Var med i en tävling och vann ett horween leather strap från märket worn and wound. Samt en hundradollarspenna i stainless steel.
Tycker båda matchade speedyn bra.
Behåll och spar! Gräset är alltid grönare. Jag går själv i LLD-köptankar. Verkar vara en go klocka! Perfekt komplement till Speedy då den lirar bättre med vatten...Ska man sälja sin Longines Legend Diver och slå till på en Speedy?
Om det är möjligt skulle jag komplettera, men förstår om inte så är läget.Ska man sälja sin Longines Legend Diver och slå till på en Speedy?
Snygg uppsättning! Grattis! Var det deras instagramtävling?Var med i en tävling och vann ett horween leather strap från märket worn and wound. Samt en hundradollarspenna i stainless steel.
Tycker båda matchade speedyn bra.
Får bli att sälja denOm det är möjligt skulle jag komplettera, men förstår om inte så är läget.
Är det ena eller andra så skulle jag ta en Speedy alla dagar i veckan =)
Tackar! Ja precis, hade dock glömt bort att jag varit med så var riktigt nära att kasta bort vinnarmailet då det såg ut som ett standard "You have won 2 billion dollars"-mail. Riktigt imponerad över kvaliteten på bandet faktiskt.Snygg uppsättning! Grattis! Var det deras instagramtävling?
Brukar väl ofta finnas inne, ring och kolla innan bara! Du kanske har haft otur med din butik? :/Hur svårt är det att få tag på en hesalite Speedie Pro hos butiker? Tycks minsann aldrig finnas inne. Är det snudd på väntelista som gälla?
Har sett den hos nymans i västerås varje gång jag varit förbi där.Hur svårt är det att få tag på en hesalite Speedie Pro hos butiker? Tycks minsann aldrig finnas inne. Är det snudd på väntelista som gälla?
Vilken AD?Är 36500kr från AD rimligt pris?
Speedy bigbox hesalite
Tror inte du kommer ångra dig!Får bli att sälja den
Sist jag var in hos en Omega AD för ett par månader sedan och förhandlade pris på en klocka blev jag erbjuden 15% som bäst och det motsvarar typ 36 500 kr på listpriset 42 400 kr för en Speedy så det tycker jag är rimligt. Du kan väga in det faktum att Omega kommer att höja sina priser när som helst med så det är ett bra läge att slå till om du går i de funderingarna.Är 36500kr från AD rimligt pris?
Speedy bigbox hesalite
Jag fick 12.5% och klippte till på det!Är 36500kr från AD rimligt pris?
Speedy bigbox hesalite
Absolut rimligt men jag hade nog försökt pressa priset ytterligare något ifall det handlar om en ÅF du har en relation till.Är 36500kr från AD rimligt pris?
Speedy bigbox hesalite