• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Har varit inne på att köpa en speedmaster. Vilken anser experterna att man ska satsa på?
Beror på vad du föredrar. Vintage eller ny? Automatisk eller manuell, safirglasbaksida eller inte, plexi eller safir etc, etc... Mitt tips på instegsspeedy är den klassiska referensen 145.022. Inte allt för dyr, med de klassiska elementen plexi och manuellt verk.
 

Namaste

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Blev så nöjd med morgonens "dagen klocka"-bild så jag slänger upp den här också
image.jpeg

Ms. Bluberry Moon

Riktigt fin!!
 

Sunrise

Omega
Hur svårt är det att få tag på en hesalite Speedie Pro hos butiker? Tycks minsann aldrig finnas inne. Är det snudd på väntelista som gälla?
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Är 36500kr från AD rimligt pris?
Speedy bigbox hesalite
Sist jag var in hos en Omega AD för ett par månader sedan och förhandlade pris på en klocka blev jag erbjuden 15% som bäst och det motsvarar typ 36 500 kr på listpriset 42 400 kr för en Speedy så det tycker jag är rimligt. Du kan väga in det faktum att Omega kommer att höja sina priser när som helst med så det är ett bra läge att slå till om du går i de funderingarna.
 
Topp