Grattis igen till den.Så fick man fira Speedy Tisdag iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis igen till den.Så fick man fira Speedy Tisdag iaf!
Tack alla som gillar min Speedmaster här och på Instagram. Det ser ut att bli någon form av gilla-rekord. Det är lite underhållande eftersom Omega själva absolut inte ville att den här klockan skulle se ut så här.Äntligen är min panda här!
HÄRLIGT! Welcome back!Så fick man fira Speedy Tisdag iaf!
Min speedy är nu skickad på garantiåtagärd. Min AD vågade inte uttala sig om hur lång tid det kommer att ta. Är det någon här inne som har erfarenhet av det? Bör jag räkna med 5 veckor?
Beror på vad som hänt? Min var inne nyligen och det var bara för att den blivit magnetiserande. Fick tillbaka den efter 2 veckor
Herre vad fin nyans av blå! Grym bild.Blev så nöjd med morgonens "dagen klocka"-bild så jag slänger upp den här också
Ms. Bluberry Moon
Tackar, men jag är bara en ödmjuk fotograf. Det är modellen som gör hela jobbet egentligen..Herre vad fin nyans av blå! Grym bild.
Ser ut att vara i väldigt fint skick. Schyssta visare!Då var man med i klubben igen: 145.022 från -85.
Välkommen tillbaka till värmenDå var man med i klubben igen: 145.022 från -85.
Kul, jag tycker också det! Älskar patinan, den är väldigt charmig.Ser ut att vara i väldigt fint skick. Schyssta visare!
Min är från 2015 och uppför sig klanderfritt.Någon som har noterat att kronografvisaren går lite ojämnt på sin nya speedmaster profesional? Är det något som rättar till sig tro? Den är helt ny alltså. Visaren håller tiden men det känns som att den stannar till lite och skuttar vidare ca var 5:e sekund.
Mycket fin! Grattis och varmt välkommen hit!Då var man med i klubben igen: 145.022 från -85.
Tack!Mycket fin! Grattis och varmt välkommen hit!
Min är från 2016 och uppför helt klanderfritt.Någon som har noterat att kronografvisaren går lite ojämnt på sin nya speedmaster profesional? Är det något som rättar till sig tro? Den är helt ny alltså. Visaren håller tiden men det känns som att den stannar till lite och skuttar vidare ca var 5:e sekund.
Men då får vi välkomna dig in i värmen med!!Min är från 2016 och uppför helt klanderfritt.
Bjuder även på en bild.
Någon som har noterat att kronografvisaren går lite ojämnt på sin nya speedmaster profesional? Är det något som rättar till sig tro? Den är helt ny alltså. Visaren håller tiden men det känns som att den stannar till lite och skuttar vidare ca var 5:e sekund.
Jäklar vad mysig!! GrattisDå var man med i klubben igen: 145.022 från -85.
Nä, behåll och köp en speedy, sen kommer det bara gå "utför" här i klockträsketSka man sälja sin Longines Legend Diver och slå till på en Speedy?
Är nog tyvärr så att jag måste väljaNä, behåll och köp en speedy, sen kommer det bara gå "utför" här i klockträsket
Tråkigt, men så är det med verkligheten. Nåja, gräset är alltid grönare på andra sidan. Det är ju därför köp&sälj finns härÄr nog tyvärr så att jag måste välja
En Speedmaster Pro med hesalit. Går att få i alla tänkbara årsmodeller och skick beroende på plånbok och smak.Har varit inne på att köpa en speedmaster. Vilken anser experterna att man ska satsa på?