• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Så fick man fira Speedy Tisdag iaf!
IMG_8506.JPG
Grattis igen till den.
 

Thunell

Panerai
2-Faktor
Min speedy är nu skickad på garantiåtagärd. Min AD vågade inte uttala sig om hur lång tid det kommer att ta. Är det någon här inne som har erfarenhet av det? Bör jag räkna med 5 veckor? :(
 

koze

Panerai
2-Faktor
Ska köpa en speedy från mitt födelseår -85, ska jag prioritera en med länk och box fast med servicevisare, eller en fint patinerad (och dyrare) head only med orginalvisare? Dessa dilemman!
 

AndyAnd

Cartier
Någon som har noterat att kronografvisaren går lite ojämnt på sin nya speedmaster profesional? Är det något som rättar till sig tro? Den är helt ny alltså. Visaren håller tiden men det känns som att den stannar till lite och skuttar vidare ca var 5:e sekund.
 

kruka

Omega
2-Faktor
Någon som har noterat att kronografvisaren går lite ojämnt på sin nya speedmaster profesional? Är det något som rättar till sig tro? Den är helt ny alltså. Visaren håller tiden men det känns som att den stannar till lite och skuttar vidare ca var 5:e sekund.

Min från 2016 tickar fram i jämntakt, inga skutt.
 
Topp