• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Speedy debut!
image.jpeg
Sikken entré! Välkommen in i värmen!

Nej jag köpte mitt via en annons han hade ute här på köp och sälj. Inte via hemsidan. Trodde det va du som knep ett också. sitter Nato på just nu, men finns bild från i tisdags några sidor tillbaka.
Då förstår jag. Jag hittade deras produkter mha Google, har jag för mig. Nu vill jag bara ha deras bälte med ringar i samma material och färg. (Och en månklocka)

Är det någon här som badar med sin moderna Speedy?

Vill ha en men jag "behöver" egentligen en klocka som tål lite bad för semester. Drygt att behöva lämna klockan i hotellets kassaskåp eller om jag känner mig vågad: på stranden.

Reverso och Datejust är inte den bästa badsemesterkombon...

Är det någon här som badar med sin moderna Speedy?

Vill ha en men jag "behöver" egentligen en klocka som tål lite bad för semester. Drygt att behöva lämna klockan i hotellets kassaskåp eller om jag känner mig vågad: på stranden.

Reverso och Datejust är inte den bästa badsemesterkombon...

Kan inte uttala mig om speedyn. Hört folk bada med dom och det är säkert inge problem, jag skulle inte göra det dock..
men datejusten borde väll klara vatten? (Fel tråd att diskutera detta i, men ändå)

Tillbaka
Topp