Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sikken entré! Välkommen in i värmen!Speedy debut!
Sikken entré! Välkommen in i värmen!
Haha va det du som klippte band nummer 3? Jag fick köpa nummer 5 för någon köpt nummer 3Nytt armband från Kvistvik. Mysigt
Keine anung? Är de numrerade? Bild!Haha va det du som klippte band nummer 3? Jag fick köpa nummer 5 för någon köpt nummer 3
Nej jag köpte mitt via en annons han hade ute här på köp och sälj. Inte via hemsidan. Trodde det va du som knep ett också. sitter Nato på just nu, men finns bild från i tisdags några sidor tillbaka.Keine anung? Är de numrerade? Bild!
Jävlar va många vi ör som har bruna vintage a la kvisten i trådenSlängde också på ett kvisten precis
Kan det vara denna?Igår såg jag en helt kritvit speedy på instagram. vit tavla och vita index, vita siffor etc. Vad är det jag har sett? Existerar detta?
Alaska stod det nog faktiskt!Kan det vara denna?
Kallas för Alaska Project som Omega körde ihop med NASA, sattes dock aldrig i produktion och ett okänt antal prototyper tillverkades
Då förstår jag. Jag hittade deras produkter mha Google, har jag för mig. Nu vill jag bara ha deras bälte med ringar i samma material och färg. (Och en månklocka)Nej jag köpte mitt via en annons han hade ute här på köp och sälj. Inte via hemsidan. Trodde det va du som knep ett också. sitter Nato på just nu, men finns bild från i tisdags några sidor tillbaka.
Välkommen in i värmen!Speedy debut!
Är det någon här som badar med sin moderna Speedy?
Vill ha en men jag "behöver" egentligen en klocka som tål lite bad för semester. Drygt att behöva lämna klockan i hotellets kassaskåp eller om jag känner mig vågad: på stranden.
Reverso och Datejust är inte den bästa badsemesterkombon...
Kan inte uttala mig om speedyn. Hört folk bada med dom och det är säkert inge problem, jag skulle inte göra det dock..
men datejusten borde väll klara vatten? (Fel tråd att diskutera detta i, men ändå)
Detta är ju så mysigt!
Tackar ödmjukast!Jäklar vilken cool bild! Och snygg kombo med skjortan, tröjan och armbandet.
Vad kul! Ser fram emot bilder!I morgon är det dags.
Min första Omega ska inhandlas.
Kommer man kunna sova i natt?
Vet ju att den bara ligger där på Bergströms och väntar på mig.
Tyvärr inte men jag har efterföljaren 311.30.42.30.01.006 som inte får så mycket wrist-time som jag kan tänka mig att sälja. Skicka mig ett PM om du är intresserad!Ingen som har en 3573 Saphire sandwich/ 005 till salu?
Testar nybränt "Speedyband"
Snyggt jobb där!Testar nybränt "Speedyband"
F*n vad häftigt! Säg till när man kan beställa ett.Testar nybränt "Speedyband"