• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Happy smurfday
upload_2016-11-8_13-7-6.png

Tråkigt att höra, beklagar verkligen sorgen. :( Stort av dig att vilja hjälpa din mor, då har jag full förståelse för att du säljer klockan.

Beklagar sorgen! Fint gjort av dig att hjälpa mammsen. Klockor finns det gott om :)

Beklagar sorgen, John! Ta hand om dig, din familj och mamma!

Jag förstår situationen. aldrig kul när en person tas från en på det sättet.
Hoppas att du inte behöver sälja men som du säger, där ute i världen är pengar mer värt än klockor.
Tack för stödet, vänner!
Med eller utan speedy för min del förblir detta den varmaste och mysigaste tråden på KS!

Okej att det är en riktig gammelspeedy, men priset känns väldigt högt med tanke på att visare och tachyskalan är bytta samt att det sitter en modern länk på klockan. Räknar man in avgifter samt att det förmodligen föreligger ett servicebehov känns den allt annat än prisvärd.
Mmm... Servicebehov verkade det dock inte vara, vred upp väldigt fint och nollade korrekt...

Mmm... Servicebehov verkade det dock inte vara, vred upp väldigt fint och nollade korrekt...
Med provis är klockan uppe i ~55k.

Okänd servicehistorik + att det saknas en pusher hade i alla fall fått mig att kosta på klockan en service (går väl på runt 10k för cal 321). Korrekt bezel ligger väl på 5-10k (eller ännu mer) och en länk (1039) på 5-10k.

Känns som om det kan blir dyrt i slutändan.

IMG_3122.JPG
Lite scary att man inte hade en aning om hur verket såg ut, håller med om att den vred upp fint och nollade, det hela känndes nästan för bra. Har man visare och ring kan den bli riktigt bra.
Haha jag kanske stod bredvid dig när du kikade på den? Kommer du ihåg en ung kille som var lite för taggad på att kolla på den efter dig?

• Like
Reactions: BO
Tillbaka
Topp