christer12
Basic
Happy smurfday
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beklagar sorgen, John! Ta hand om dig, din familj och mamma!Sitt bara still i båten, alla. Den är inte såld än. Kanske klarar jag att behålla den även denna gång.
För att göra en lång historia kort så har min far gått bort och jag vill gärna hjälpa min mor att dela bördan med alla åtaganden som begravningen medför.
Beklagar sorgenSitt bara still i båten, alla. Den är inte såld än. Kanske klarar jag att behålla den även denna gång.
För att göra en lång historia kort så har min far gått bort och jag vill gärna hjälpa min mor att dela bördan med alla åtaganden som begravningen medför.
Jag förstår situationen. aldrig kul när en person tas från en på det sättet.Kan nog inte undvikas den här gången. Men det är inte konkurrens av andra klockor som fått mig på fall.
Tråkigt att höra, beklagar verkligen sorgen. Stort av dig att vilja hjälpa din mor, då har jag full förståelse för att du säljer klockan.
Beklagar sorgen! Fint gjort av dig att hjälpa mammsen. Klockor finns det gott om
Beklagar sorgen, John! Ta hand om dig, din familj och mamma!
Beklagar sorgen
Tack för stödet, vänner!Jag förstår situationen. aldrig kul när en person tas från en på det sättet.
Hoppas att du inte behöver sälja men som du säger, där ute i världen är pengar mer värt än klockor.
Okej att det är en riktig gammelspeedy, men priset känns väldigt högt med tanke på att visare och tachyskalan är bytta samt att det sitter en modern länk på klockan. Räknar man in avgifter samt att det förmodligen föreligger ett servicebehov känns den allt annat än prisvärd.la lite bud live men den stack iväg... skapligt besviken. Skön initial värdering också!
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3159/vara/1285713
Mmm... Servicebehov verkade det dock inte vara, vred upp väldigt fint och nollade korrekt...Okej att det är en riktig gammelspeedy, men priset känns väldigt högt med tanke på att visare och tachyskalan är bytta samt att det sitter en modern länk på klockan. Räknar man in avgifter samt att det förmodligen föreligger ett servicebehov känns den allt annat än prisvärd.
Med provis är klockan uppe i ~55k.Mmm... Servicebehov verkade det dock inte vara, vred upp väldigt fint och nollade korrekt...
Haha jag kanske stod bredvid dig när du kikade på den? Kommer du ihåg en ung kille som var lite för taggad på att kolla på den efter dig?Lite scary att man inte hade en aning om hur verket såg ut, håller med om att den vred upp fint och nollade, det hela känndes nästan för bra. Har man visare och ring kan den bli riktigt bra.
Oj, oj, oj, den var verkligen fin Det är väl en 105.003?Grattis på dagen speedyanhängare! Bild från imorse.
Tack! Det stämmer bra det, aka Ed White.Oj, oj, oj, den var verkligen fin Det är väl en 105.003?
Sitt bara still i båten, alla. Den är inte såld än. Kanske klarar jag att behålla den även denna gång.
Sjukt snygg bild och klocka!Äntligen Tisdag
Riktigt fet bild!Äntligen Tisdag
Häftig bild!Äntligen Tisdag
Läcker bildÄntligen Tisdag
Det är verkligen läckert med straight lug på Speedys, grattis till en mycket fin Ed WhiteTack! Det stämmer bra det, aka Ed White.
Tack för din omtanke.Beklagar förlusten...
Hej!Det är en 105.012-66 CB. Mkt fin!