Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla tidigare i tråden!Helt galet sugen på en Speedmaster, enda som rör sig i huvudet nu för tiden! Vad är det för december-deal på omega som dyker upp lite överallt på forumet? Hittade inget på Rob Es hemsida, är det endast för tidigare kunder?
Haha sorry, blev lite väl taggad att jag slutade läsa alla inlägg...Kolla tidigare i tråden!
Äntligen. Hämtade den hos Rob idag på lunchen. Sitter perfekt!!
Jag var på Rob precis och plockade upp en Speedmaster.
Endast för KS medlemmar som det är rabatt
Vad är det för svart grej kl7?
Hahaha det var nog den sämsta taktiken jag hört!Jag följer den här tråden i hop om att tröttna på Speedyn, så jag slipper lägga ut en herrans massa pengar på en klocka. Det går sådär...
Vet inte, vad är klockan 7Vad är det för svart grej kl7?
Äntligen frame i fjällstugan, njuter av en öl och Speedy innan det är dags att slagga.
Missade ju Speedytisdag, hade såklart den på mig dock!
Kl 8?Vad är det för svart grej kl7?
Gick sådär för mig också. Sålde motorcykeln för att köpa den tillslutJag följer den här tråden i hop om att tröttna på Speedyn, så jag slipper lägga ut en herrans massa pengar på en klocka. Det går sådär...
Någon som vet vad skruvar till senaste Professional länken kostar?
Jag följer den här tråden i hop om att tröttna på Speedyn, så jag slipper lägga ut en herrans massa pengar på en klocka. Det går sådär...
Otto Frei tar $10.60 för en skruv oavsett till vad. Moms+tull+frakt på det då, en dryg hundring styck?Någon som vet vad skruvar till senaste Professional länken kostar?
Förlåt. Kl 8 så att säga, på bezelen. En svart grej.Vet inte, vad är klockan 7
Gick sådär för mig också. Sålde motorcykeln för att köpa den tillslut
Jag gör så mycket bra & förnuftiga saker i vanliga fall så jag unnar mig att agera korkat i detta fall.Hahaha det var nog den sämsta taktiken jag hört!
Mycket smaskig! Visade din bild för sambon, tog ett tag innan hon insåg att det inte var min på bild
Mycket bra val. Drack precis samma igår