Samma box med lupp, nato och bandverktyg sedan senaste ref släpptes mao, den kom sent 2014 har lite sökning gett.Vet inte sen när. Typ nåt år eller så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma box med lupp, nato och bandverktyg sedan senaste ref släpptes mao, den kom sent 2014 har lite sökning gett.Vet inte sen när. Typ nåt år eller så.
Går i valet och kvalet och släppa den.
Men den får nog stanna då den är grym.
Kollade första veckan jag hade den och fick då fram att den sackat kring fem sekunder (på hela den veckan alltså!). Kollade nu och sedan i fredags morse har den definitivt sackat mindre än två sekunder. Fantastiskt bra får man väl säga även om ett smärre plussande kan vara att föredra kanske.Hur går era Speedmasters? Har mätt min under tre dygn och den går konsekvent +6,2sek/dag vilket jag tycker är helt ok. Min är den senaste Speedmaster referensen.
Samma box med lupp, nato och bandverktyg sedan senaste ref släpptes mao, den kom sent 2014 har lite sökning gett.
Hoppas att min kanske går ännu bättre efter den tickat på några månader. Ska fortsätta mäta en vecka till också. Hur gammal är din?Kollade första veckan jag hade den och fick då fram att den sackat kring fem sekunder (på hela den veckan alltså!). Kollade nu och sedan i fredags morse har den definitivt sackat mindre än två sekunder. Fantastiskt bra får man väl säga även om ett smärre plussande kan vara att föredra kanske.
ÄNTLIGEN FÅR MAN VARA MED!!!
Vid fullt uppdrag går min knappt 2 sek plus om dagen. Om man låter den gå i två dygn fortare den någon sekund till.Hur går era Speedmasters? Har mätt min under tre dygn och den går konsekvent +6,2sek/dag vilket jag tycker är helt ok. Min är den senaste Speedmaster referensen.
Köpte med länk då det är dyrt att köpa i efterhand om man blir sugen. Suttit en dag på länk, resten på läder och Nato nu efter någon månad.Är det nån av er som kör med det svarta originallädret? Eller är det länk som gäller vid nyköp för att flippa enklare, även för er som gillar läder?
Är det nån av er som kör med det svarta originallädret? Eller är det länk som gäller vid nyköp för att flippa enklare, även för er som gillar läder?
I alla andra sammanhang skulle jag säga välj länk före läder men i Speedyns fall så vete f-n. Alla vill ju ändå komplettera med en äldre (skönare) länk efter ett tag och lädret med viklås kostar väl ungefär som en begagnad länk av äldre modell.
Köpte med länk då det är dyrt att köpa i efterhand om man blir sugen. Suttit en dag på länk, resten på läder och Nato nu efter någon månad.
Tack, jag använder inte länk så det ligger nära tillhands att välja den på läder. Men då vill jag ju såklart att originallädret är av lika bra kvalité som klockan för övrigt. Annars får det bli med länk och ett följsamt racingläder får inhandlas från annat håll. Nån som vet hur Omegalädret känns?Du kan antingen välja med läder eller länk.
ÄNTLIGEN FÅR MAN VARA MED!!!
Hur går era Speedmasters? Har mätt min under tre dygn och den går konsekvent +6,2sek/dag vilket jag tycker är helt ok. Min är den senaste Speedmaster referensen.
Tack, jag använder inte länk så det ligger nära tillhands att välja den på läder. Men då vill jag ju såklart att originallädret är av lika bra kvalité som klockan för övrigt. Annars får det bli med länk och ett följsamt racingläder får inhandlas från annat håll. Nån som vet hur Omegalädret känns?
Härligt! Välkommen bara att börja ladda inför imorgon
Hur går era Speedmasters? Har mätt min under tre dygn och den går konsekvent +6,2sek/dag vilket jag tycker är helt ok. Min är den senaste Speedmaster referensen.
Välkommen in i värmen!ÄNTLIGEN FÅR MAN VARA MED!!!
Stort grattis!!!ÄNTLIGEN FÅR MAN VARA MED!!!
Välkommen in i värmen!
Stort grattis!!!
Spelar ingen större roll vad du väljer kanske, men Läderband finns bra som inte kostar en förmögenhet, länken blir svårare att hitta en billigare ersättning till. Min hamnar ändå på vintageläder eller Nato nästan jämtTack, jag använder inte länk så det ligger nära tillhands att välja den på läder. Men då vill jag ju såklart att originallädret är av lika bra kvalité som klockan för övrigt. Annars får det bli med länk och ett följsamt racingläder får inhandlas från annat håll. Nån som vet hur Omegalädret känns?
Uttagen januari. I min ägo sedan drygt tre veckor.Hoppas att min kanske går ännu bättre efter den tickat på några månader. Ska fortsätta mäta en vecka till också. Hur gammal är din?