Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha det är DONFörlåt. Kl 8 så att säga, på bezelen. En svart grej.
Jag sålde den för att jag hela tiden sneglade på pro modellen. Jag tvekar dock på att köpa en för att det känns konstigt att köpa en klocka för drygt 40k som varken visar datum eller tål vatten.
Det är därför som du har flera klockor i lådan. Jag har bara en badvänlig klocka... Ibland får man köpa med hjärtat istället för hjärnan. Röda Reverson ligger på runt 100k på Chrono24 och den visar inte datum eller är vattentät. Fan, den har inte ens en sekundvisare
Har du däremot inte en badvänlig klocka än skulle jag ha köpt det först för att därefter komplettera med en Speedy.
Jag förstår och gillar hur du tänker. Jag har en Padi som får den mesta tiden armen men jag vill komplettera med en härlig kronograf.Det är därför som du har flera klockor i lådan. Jag har bara en badvänlig klocka... Ibland får man köpa med hjärtat istället för hjärnan. Röda Reverson ligger på runt 100k på Chrono24 och den visar inte datum eller är vattentät. Fan, den har inte ens en sekundvisare
Har du däremot inte en badvänlig klocka än skulle jag ha köpt det först för att därefter komplettera med en Speedy.
Röda reservon är helt outstanding!Det är därför som du har flera klockor i lådan. Jag har bara en badvänlig klocka... Ibland får man köpa med hjärtat istället för hjärnan. Röda Reverson ligger på runt 100k på Chrono24 och den visar inte datum eller är vattentät. Fan, den har inte ens en sekundvisare
Bra köp, stort grattis! Och välkommen till gemenskapen! Boxen går verkligen inte av för hackor.Blev ett återvändande till Speedy Pro häromdagen. Har haft några tidigare men alltid flippat och alltid saknat. Det blev en spontanare hos @ERIKSON URHANDEL som med excellent service (som alltid) puttade mig över kanten till att slå till på en ny. Skönt att ordningen är återställd!
BTW så är ju den nya, gigantiska boxen något i hästväg!
WTF vi är namne in på minsta bokstav! Samma ref. på speedmaster också. Du måste vara en bra karlKan bara intyga med ovan (Denke & Nic), känns bra att vara tillbaka i Speedmaster träsket, och den nya swag-boxen är unreal...
Rob hade ingen egen påse som var stor nog, så de letade fram en Clas Ohlsson påseVart går gränsen för hur stor boxen rimligen kan vara för en klocka?
Med en "exklusiv" känsla går man hem från butiken med en pappmatkasse..
Vart går gränsen för hur stor boxen rimligen kan vara för en klocka?
Med en "exklusiv" känsla går man hem från butiken med en pappmatkasse..
Sån jäkla rutin av dig! En annan noop missade att checka att en anständig påse ingick i köpet så där trillade man dit när allt var betalat och klart..Jag fick en precis lagom stor Omega-påse hos Eriksons. Så jag slapp skämmas!
Sån jäkla rutin av dig! En annan noop missade att checka att en anständig påse ingick i köpet så där trillade man dit när allt var betalat och klart..
Snyggt jobbat och grattis!Blev ett återvändande till Speedy Pro häromdagen. Har haft några tidigare men alltid flippat och alltid saknat. Det blev en spontanare hos @ERIKSON URHANDEL som med excellent service (som alltid) puttade mig över kanten till att slå till på en ny. Skönt att ordningen är återställd!
BTW så är ju den nya, gigantiska boxen något i hästväg!
Nya? Sen när då? Min box är inte direkt liten.Rutinen låg nog hos @ERIKSON URHANDEL , jag hade helt glömt bort att det var den nya, stora, boxen som ingick.
Nya? Sen när då? Min box är inte direkt liten.
Ska mäta min nu så får vi se!Hur går era Speedmasters? Har mätt min under tre dygn och den går konsekvent +6,2sek/dag vilket jag tycker är helt ok. Min är den senaste Speedmaster referensen.