Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, så är det nogTror det har att göra med att klockorna samt certet (som du ser bakom klockan i plastasken) skickas till ÅF separat från boxen av kostnadsskäl. När jag var och provade en speedy hos Rob så kom en av tjejerna ut med klockan i just en sådan plastask. Att en box försvinner i transporten är ju inte hela världen men klockan däremot, det blir dyyyrt...
Någon som vet om man kan få ut klockan i just det kitt som visas på bild när man hämtar ut den/köper en?
Tack, så är det nog
Tyckte det såg lite tacky ut bara
Menar du att du inte vill ha den stora boxen?
Idag ändrat till Nato vågade dock inte göra det själv. Så det blev en tripp till björkegrens.
Är det de officiella medföljande Natot?Idag ändrat till Nato vågade dock inte göra det själv. Så det blev en tripp till björkegrens.
Finns det någon rareroligtavla till reduced?
Tänkte bara om det fanns någon kul.Så nu är det fixat!
Nej men det finns väl en helvit och en panda, men satsa på en Pro istället
Ja det är detÄr det de officiella medföljande Natot?
Sitter det bra? Det ser väldigt skönt ut.Ja det är det
Man brukar kunna vika in änden på ett nato ganska smidigt i hållarna så du kanske kan få till något ändå.Jag tycker det. Är väldigt nöjd tycker bara att det är för långt. Sticker ut som en Flick på 1-2 cn. Urmakaren sa att man kunde bränna av det . Men det vill jag inte
Man brukar kunna vika in änden på ett nato ganska smidigt i hållarna så du kanske kan få till något ändå.
Låter smidigt. Ska komma till skott och testa på natot en dag jag med.Jag tycker att man, till skillnad från traditionella NATO-band, kan flytta "hällan" i bandet lite fram och tillbaka för att justera längden på "flärpen"
Ser bra ut i mitt tycke men om du stör dig på den där lilla flärpen kan du prova att vika in den åt andra hållet (bakom änden istället för framför). Demonstrerar på min SMP för att visa hur jag menar.
Ser bra ut i mitt tycke men om du stör dig på den där lilla flärpen kan du prova att vika in den åt andra hållet (bakom änden istället för framför). Demonstrerar på min SMP för att visa hur jag menar.
Det låter som om det är dax för din andra Speedy, då kan du ha en på läder och en på länk...Har jag den på länk blir jag efter några dagar sugen på läder och vise versa. Hade det inte varit för att jag är lat och tycker det är smådrygt att byta hade jag nog växlat ett par gånger om dagen.