Ja jag är ju lite sugen på en vintage faktiskt.Det låter som om det är dax för din andra Speedy, då kan du ha en på läder och en på länk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag är ju lite sugen på en vintage faktiskt.Det låter som om det är dax för din andra Speedy, då kan du ha en på läder och en på länk...
Jag har den nya boxen. Vilken av boxarnas mått är du intresserad av? Den större pappboxen eller själva väskan?beställde en ny speedy moonwatch ikväll!
någon som har den nya boxen ,som kan tala om hur bred den är?
sugen på att veta om den går in i min "klockhylla"
Jag har 17,5cm.Det närmar sig Speedmasterköp även för mig! Jag har trots allt lite handledsnoja Jag vet att detta har både ältats och stötts och blötts förut i alla de sammanhang men skulle verkligen uppskatta om nån/några med 16-17cm handleder bjullade på WS med era underbara Speedmasters på. Jag behöver en boost!
Tack! Ser ju perfa ut!Jag har 17,5cm.
Tack! Ser ju perfa ut!
Edit: snyggt band dessutom!
själva väskan,,,Jag har den nya boxen. Vilken av boxarnas mått är du intresserad av? Den större pappboxen eller själva väskan?
Tackar! Ser ju toppen ut! Saken är biff!
På min ännu tunnare handled (16-16,5 cm).
Borde ju inte vara så svårt för dig att testa en annars! Kila in till en handlare eller boka dejt med någon härTackar! Ser ju toppen ut! Saken är biff!
Gjorde det för ett tag sen men iom att länken inte var justerad hänger den halvvägs ut över handryggen. Jag har tittat på bilden många gånger och tvekat inför att slå till men nu känns det som att det är gröntBorde ju inte vara så svårt för dig att testa en annars! Kila in till en handlare eller boka dejt med någon här
Ah, men då kommer det ju bli bra! Länken går ju alltid att justera så att den blir bra. Bitarna är ungefär 8 mm långa, och det finns en justering på spännet om ungefär en halv länkbit.Gjorde det för ett tag sen men iom att länken inte var justerad hänger den halvvägs ut över handryggen. Jag har tittat på bilden många gånger och tvekat inför att slå till men nu känns det som att det är grönt
Gott att höra och tack för peptalk! Hoppas bli fullvärdig medlem i tråden inom kortAh, men då kommer det ju bli bra! Länken går ju alltid att justera så att den blir bra. Bitarna är ungefär 8 mm långa, och det finns en justering på spännet om ungefär en halv länkbit.
Tackar. Kan inte annat än att rekommendera.Tack! Ser ju perfa ut!
Edit: snyggt band dessutom!
Hur ofta brukar ni byta band? Jag har haft på rallylädret i 10 dagar nu men börjar bli sugen på att prova på Natot. Är det normalt?
Lyx! Jag behöver ett mindre vektyg för att komma in och peta bort länken :/ Att byta till länk gick däremot fint.Brukar väll byta 2-3 ggr/v beroende på övriga kläder. Fullt normalt!
Bergeon 6767f!Lyx! Jag behöver ett mindre vektyg för att komma in och peta bort länken :/ Att byta till länk gick däremot fint.
Japp, finns ett på min att göra-lista!Bergeon 6767f!
Bytte till länk innan jag sprang till jobbet imorse.
Har aldrig bytt bandet själv, men det är alltså rekommenderat att köra på något annat verktyg än det som kom med klockan?Bergeon 6767f!
Bytte till länk innan jag sprang till jobbet imorse.
Om det följer med en så är det ju lugnt, men det är inte alltid det gör det. Jag har inte köpt min ny, alltså.Har aldrig bytt bandet själv, men det är alltså rekommenderat att köra på något annat verktyg än det som kom med klockan?
Jag litar på att Omega skicka med rätt verktyg för jobbet.Har aldrig bytt bandet själv, men det är alltså rekommenderat att köra på något annat verktyg än det som kom med klockan?
Det verktyget som följer med i nya boxen fungerar fint för att byta alla tänkbara varianter, länk, nato, läder.Har aldrig bytt bandet själv, men det är alltså rekommenderat att köra på något annat verktyg än det som kom med klockan?
Har just lagt en order på tre band varav det ena är samma som ditt. Det ser grymt skönt ut. Nu är det bara Speedmastern som saknasTackar. Kan inte annat än att rekommendera.
http://di-modell.com/AIR-TER-MER-Rallye-wapro-enpid-1737.html
Jag beställde nyss ett verktyg, så snart ska jag köra racingläder igen..Har just lagt en order på tre band varav det ena är samma som ditt. Det ser grymt skönt ut. Nu är det bara Speedmastern som saknas
Tintin?Är det någon som äger en Tintin? Skulle vara kul att se några bilder.
Tintin?