Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Var har du köpt bandet?
Härligt Rally där! Gillar den mustiga tobaksfärgen.Igår fick speedyn vila lite på växterna
Härligt med #speedytuesday!God morgon kamrater!
Godmorgon speedy freak ser kanon ut!God Morgon, Speedfreaks!
Åh, man tackar! Länge sen NASA-velcrot satt på. Kanske en undermedveten hyllning till Bill Paxton...Godmorgon speedy freak ser kanon ut!
Snygg bild!God morgon kamrater!
Riktigt snyggt strap!Nya kläderna är riktigt mumsiga.
Tack! Omega 98000010 heter det. Monteras på 16mm viklås.Riktigt snyggt strap!
Letat länge efter en curved end dubbel ridged alligator, vad är det för något?
Då är det precis den jag letat efterTack! Omega 98000010 heter det. Monteras på 16mm viklås.
Beställde via AD. Sitter tyvärr inte helt klockrent på handleden. Hoppas det ordnar sig när man brutit in bandet, annars blir det till att modda. Galet snyggt är det i varje fall. Absolut bästa bandet jag har sett.Då är det precis den jag letat efter
Vart hittade du din? Grymt snygg på speedyn iaf, grattis
Beställde via AD. Sitter tyvärr inte helt klockrent på handleden. Hoppas det ordnar sig när man brutit in bandet, annars blir det till att modda. Galet snyggt är det i varje fall. Absolut bästa bandet jag har sett.