Lindeberg
Basic
Någon som har bytt till ett "justerbart spänne" på sin speedy?
Smart, berätta mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I feel you
Får behålla LLDn som Badklocka verkar det somInte jag heller... En Speedys vattentäthet innebär väl enbart att den tål lite vattenstänk, har för mig att om man simmar osv. så blir det verkliga trycket mycket högre än vad det egentligen är 10-20 cm under vattenytan! Tar tom. av mig min Speedy när jag diskar
Smart, berätta mer
Kolla denna tråd. Verkar som det ska fungera.
Det är med lite sorg i hjärtat jag konstaterar att det mycket väl kan vara sista gången jag postar i den här tråden på ett tag. Jag har beslutat att göra lite förändringar i klocksamlingen som gör att jag (åtminstone tillfälligt) kommer att stå utan Speedy ett tag (klockan finns utlagd på Köp & Sälj för den intresserade).
Jag kommer fortsättningsvis att besöka tråden för att beskåda alla andras skönheter så klart och jag hoppas att kunna återkomma till gänget som Speedy-ägare inom en inte alltför avlägsen framtid, ha det så bra under tiden kamrater!
Äntligen får man hoppa in i den här tråden. Fick precis hem denna sköna pre moon på rasslig 1171 länk