• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Sa någon tisdag?!

Kamrater,

Speedy up!
image.jpg
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Tack för era svar, jag kommer nog göra som ni säger och köpa en med plexi. Hur fungerar Omegas "world garanti" när man köper från en "gråhandlare"? På deras hemsida står det att det endast är auktoriserade återförsäljare men om man köper det komplett med stämpel från en icke auktoriserad återförsäljare, ingår det då Omegas egna garanti?
I regel funkar det så att gråhandlaren förmedlar objekt från ADs med för många klockor i lager. ADn skall då stämpla certifikatet och garantin är då giltig world wide. Det finns egentligen inga sätt att få tag i Omegor förutom via AD som är legitima vad jag vet. Är gråhandlaren legit så skall det vara lugnt, men det kan vara knepigt att veta exakt förrän du fått hem klockan.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Har en .005 på ingående:) (Min andra efter ett oförlåtligt flip av nr.1). Dock skall jag denna gång börja på läder. Lagt en "side order" på ett original racing strap med "curved ends" 98000024, samt ett viklås av den senaste "trident head" typen,94521883. Hoppas få ihop leveranserna till nästa "Speedy Tuesday":arghh:
 

Virgin

Breitling
Har Rob E haft kampanj på Speedmaster Professional en gång eller är det en årlig grej de brukar köra i december?
 
Topp