Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fint även om länken är fel. Vad är det för år/referens på klockan? 145.012?Äntligen på länk. Fel länk men ändå länk.
Jag är tämligen säker på att det var 25 % på samtliga klockor från omega och longines båda åren, inte bara speedys.Om jag minns rätt var det kampanj på speedy runt jul för 2 år sedan och nu senast 25% på allt från Omega.
Tack!Väldigt fint även om länken är fel. Vad är det för år/referens på klockan? 145.012?
Dra mig baklänges på en liten vagn, vad fin den är! När den väl dyker upp här irl kommer jag använda @Greve Carl-Magnus fras "avundsjuk men inte missunnsam" som ett mantra...
Jag är hedrad att du minns att jag sagt det.Dra mig baklänges på en liten vagn, vad fin den är! När den väl dyker upp här irl kommer jag använda @Greve Carl-Magnus fras "avundsjuk men inte missunnsam" som ett mantra...
Blev det något köp från Prestige Luxusuhren och i så fall hur fungerade det?Dags och köpa Speedmaster. Någon som köpt av Prestige Luxusuhren OHG i Tyskland? Deras hemsida heter uhrinstinkt om jag har förstått rätt. Dom verkar ha många omegas.
Eller ska man ta säkra kortet och köra pluswatch eller svensk ad. Om svensk ad, vem?
https://klocksnack.se/threads/omega...llset-garanti-till-10-okt.74497/#post-1880827Vilken speedmaster rekommenderar ni att man köper?
Så ja! Välkommen in i värmen!Sådär, nu kan jag äntligen vara delaktig i den här forumdelen!
Grattis, den snyggaste Speedmastern tycker jag. Hoppas själv äga en FOIS innan året är slut.Sådär, nu kan jag äntligen vara delaktig i den här forumdelen!
Jag beställde precis själv en custom i läder från användaren "Maer" här. Han har en säljtråd, kika där =)Stort tack! Tycker även jag att det är den snyggaste och passar mina smala handleder bättre än en 42a.
Nu vill jag har fler band. Några tips vart jag ska leta? Söker främst svart läder och olivgrönt nato.
Bra val!Sådär, nu kan jag äntligen vara delaktig i den här forumdelen!
http://www.watch-band-center.comStort tack! Tycker även jag att det är den snyggaste och passar mina smala handleder bättre än en 42a.
Nu vill jag har fler band. Några tips vart jag ska leta? Söker främst svart läder och olivgrönt nato.
Sådär, nu kan jag äntligen vara delaktig i den här forumdelen!
Mycket fint! Varmt välkommen hit!Sådär, nu kan jag äntligen vara delaktig i den här forumdelen!
Alltid varit svag för Fois, toksnyggSådär, nu kan jag äntligen vara delaktig i den här forumdelen!
Gött nu kan man äntligen vara delaktig i vad som är troligtvis forumets bästa tråd
2012 stycken enligt hemsidan.När nu Omega "Speedy Tuesday" limited kommer. Hur många ex brukar det röra sig om? Är det olika eller hur funkar det?
Ok. Tack för det. Då får vi se hur många som når Sverige.2012 stycken enligt hemsidan.
"The "Speedy Tuesday" is limited to just 2,012 pieces, marking the year that the online trend began. The 42 mm collectable includes a domed hesalite crystal with a central OMEGA logo and is held to the wrist by a vintage-cut brown leather strap with vintage buckle and stitching."
Mycket fin klocka!Sådär, nu kan jag äntligen vara delaktig i den här forumdelen!
Vi är väl nästan 20st bara på forumet som har bokat, så kommer bli en ny dussinklocka.Ok. Tack för det. Då får vi se hur många som når Sverige.
Säger grattis och varmt välkommen även här i mystråden numero uno!Gött nu kan man äntligen vara delaktig i vad som är troligtvis forumets bästa tråd
Grattis! Jag sålde min i januari men suget är tillbaka, det är en mkt snygg och bra klocka. Jag ska nog vara med Speedy snart igen.Gött nu kan man äntligen vara delaktig i vad som är troligtvis forumets bästa tråd
Säger grattis och varmt välkommen även här i mystråden numero uno!
Grattis! Jag sålde min i januari men suget är tillbaka, det är en mkt snygg och bra klocka. Jag ska nog vara med Speedy snart igen.