• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

atco

Omega
2-Faktor
Börjar bli dags att införskaffa min första Speedy.
Funderar på en 3560.50.00, "Hello Houston..."
Åsikter om den?
 

MånsT

Rolex
Äntligen på länk. Fel länk men ändå länk.

IMG_6908.JPG
Väldigt fint även om länken är fel. Vad är det för år/referens på klockan? 145.012?
 

Virgin

Breitling
Dags och köpa Speedmaster. Någon som köpt av Prestige Luxusuhren OHG i Tyskland? Deras hemsida heter uhrinstinkt om jag har förstått rätt. Dom verkar ha många omegas.

Eller ska man ta säkra kortet och köra pluswatch eller svensk ad. Om svensk ad, vem?
Blev det något köp från Prestige Luxusuhren och i så fall hur fungerade det?
 

Marxus

Breitling
Stort tack! Tycker även jag att det är den snyggaste och passar mina smala handleder bättre än en 42a.
Nu vill jag har fler band. Några tips vart jag ska leta? Söker främst svart läder och olivgrönt nato.
 

HTran

Omega
Stort tack! Tycker även jag att det är den snyggaste och passar mina smala handleder bättre än en 42a.
Nu vill jag har fler band. Några tips vart jag ska leta? Söker främst svart läder och olivgrönt nato.
Jag beställde precis själv en custom i läder från användaren "Maer" här. Han har en säljtråd, kika där =)
 

Labat

Breitling
När nu Omega "Speedy Tuesday" limited kommer. Hur många ex brukar det röra sig om? Är det olika eller hur funkar det?
 
När nu Omega "Speedy Tuesday" limited kommer. Hur många ex brukar det röra sig om? Är det olika eller hur funkar det?
2012 stycken enligt hemsidan.

"The "Speedy Tuesday" is limited to just 2,012 pieces, marking the year that the online trend began. The 42 mm collectable includes a domed hesalite crystal with a central OMEGA logo and is held to the wrist by a vintage-cut brown leather strap with vintage buckle and stitching."
 

Labat

Breitling
2012 stycken enligt hemsidan.

"The "Speedy Tuesday" is limited to just 2,012 pieces, marking the year that the online trend began. The 42 mm collectable includes a domed hesalite crystal with a central OMEGA logo and is held to the wrist by a vintage-cut brown leather strap with vintage buckle and stitching."
Ok. Tack för det. Då får vi se hur många som når Sverige. :)
 
Topp