Hahaha att folk lär sig. Once you think your out, it pulls you back in!Grattis! Jag sålde min i januari men suget är tillbaka, det är en mkt snygg och bra klocka. Jag ska nog vara med Speedy snart igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha att folk lär sig. Once you think your out, it pulls you back in!Grattis! Jag sålde min i januari men suget är tillbaka, det är en mkt snygg och bra klocka. Jag ska nog vara med Speedy snart igen.
Usch va trist!Nu har domen kommit. Fjädern av och rekommenderad fullservice. Återser den i Augusti i bästa fall. Blir en speedy-lös sommar
Nu har domen kommit. Fjädern av och rekommenderad fullservice. Återser den i Augusti i bästa fall. Blir en speedy-lös sommar
Surt med en så pass grym klocka.Nu har domen kommit. Fjädern av och rekommenderad fullservice. Återser den i Augusti i bästa fall. Blir en speedy-lös sommar
Passa på att byta tavla, visare, bezel och polera då va?Nu har domen kommit. Fjädern av och rekommenderad fullservice. Återser den i Augusti i bästa fall. Blir en speedy-lös sommar
Usch va trist!
Du får helt enkelt köpa en speedy-beater och ha medan du väntar!
Surt med en så pass grym klocka.
Tack för supporten! Ja det blir trist att inte kunna köra speedy tuesdays men helt ärligt så brukar jag inte våga använda den så mycket på sommaren ändå. Blir en del bad och bus med ungarna och då får man ta till andra doningar. Kommer bli mycket Doxa och Tudor Chrono som komplement.Passa på att byta tavla, visare, bezel och polera då va?
Skämt åt sido. Tråkigt med bortatid men vad skönt i augusti då den kommer må helt mint och du slipper oroa dig på länge!
Vänner... Jag har svikit er! Jag har annat i sikte!
Men jag lovar att komma tillbaka mot hösten
Glöm inte bort mig
Tråkigt! Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge.Nu har domen kommit. Fjädern av och rekommenderad fullservice. Återser den i Augusti i bästa fall. Blir en speedy-lös sommar
Trist men fint att den får lite semester och omvårdnad. Du har ju lite andra klockor att trösta dig med så dig är det fan inte synd omNu har domen kommit. Fjädern av och rekommenderad fullservice. Återser den i Augusti i bästa fall. Blir en speedy-lös sommar
Nä då, vi kommer hålla koll på dig...Vänner... Jag har svikit er! Jag har annat i sikte!
Glöm inte bort mig
Mys med FOiS
Ja, alltid!Tråkigt! Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge.
Nja, just nu råder det ingen klockbrist i alla fall. Fick ju ett ryck och köpte två sommarklockor i orangeTrist men fint att den får lite semester och omvårdnad. Du har ju lite andra klockor att trösta dig med så dig är det fan inte synd om
Pff, du är totalt bortglömd tills du åter gör entréVänner... Jag har svikit er! Jag har annat i sikte!
Glöm inte bort mig
Gäller det även om jag (enligt mig i alla fall ) gör en fin återkomst väldigt snart med en annan väldigt fin klocka? (dock ej Omega)...Pff, du är totalt bortglömd tills du åter gör entré
Då får du göra det i en annan trådGäller det även om jag (enligt mig i alla fall ) gör en fin återkomst väldigt snart med en annan väldigt fin klocka? (dock ej Omega)...
Då ska det Fan i mig vara något speciellt jag ger det 3 veckor, sen kommer du sitta och uppdatera köp och sälj maniskt för att bli med Speedy igenGäller det även om jag (enligt mig i alla fall ) gör en fin återkomst väldigt snart med en annan väldigt fin klocka? (dock ej Omega)...
Brattesuget ligger där konstant för en GöteborgareGäller det även om jag (enligt mig i alla fall ) gör en fin återkomst väldigt snart med en annan väldigt fin klocka? (dock ej Omega)...
Haha! Näää...Brattesuget ligger där konstant för en Göteborgare
Den som väntar på nåt gott ..........
Tillbehören kom före klockan. Hoppas ännu på ett mirakel att kunna deltaga i nästa S-Tuesday (men det ser mörkt ut). .005 på ingående.
Det går längre och längre tid nu emellan gångerna jag själv bär min Speedmaster vilket jag tycker är tråkigt. Det fuskas en del på SpeedTuesday och den åker på för ett wristshot för att sedan bytas mot något annat...Vänner... Jag har svikit er! Jag har annat i sikte!
Glöm inte bort mig
Fusk på tisdagar det här får vi gå till botten med. Allvarligt... visst kan man väl vilja ha något annat vissa tisdagar berode på aktiviteter men då är det väl bättre att inte posta alls? Speedy är kanske inte för alla. Vissa begriper den inte riktigt, vissa inte alls. Min svåger förstod inte att en klocka för det priset inte var självuppdragande och hade safirglas, min fru tyckte jag skulle sälja den och inte AT när jag köpte PODet går längre och längre tid nu emellan gångerna jag själv bär min Speedmaster vilket jag tycker är tråkigt. Det fuskas en del på SpeedTuesday och den åker på för ett wristshot för att sedan bytas mot något annat...
Det kanske är så att nyförälskelsen och magin börjar släppa och vardagen kommit ikapp. Men jag tycker åtminstone mycket om det förbannade uret. Det kanske behövs en speedyweek och ett nytt band för att få tillbaka pirret i magen.. eller kanske en vintage Speedy
@Stefanweei du kommer inte bli glömd! Gone but never forgotten
Det går längre och längre tid nu emellan gångerna jag själv bär min Speedmaster vilket jag tycker är tråkigt. Det fuskas en del på SpeedTuesday och den åker på för ett wristshot för att sedan bytas mot något annat...
Det kanske är så att nyförälskelsen och magin börjar släppa och vardagen kommit ikapp. Men jag tycker åtminstone mycket om det förbannade uret. Det kanske behövs en speedyweek och ett nytt band för att få tillbaka pirret i magen.. eller kanske en vintage Speedy
@Stefanweei du kommer inte bli glömd! Gone but never forgotten
Fuskade också på några tisdagarFusk på tisdagar det här får vi gå till botten med. Allvarligt... visst kan man väl vilja ha något annat vissa tisdagar berode på aktiviteter men då är det väl bättre att inte posta alls? Speedy är kanske inte för alla. Vissa begriper den inte riktigt, vissa inte alls. Min svåger förstod inte att en klocka för det priset inte var självuppdragande och hade safirglas, min fru tyckte jag skulle sälja den och inte AT när jag köpte PO
@Stefanweei kan nog vara tillbaka fortare än han själv anar...
Skickade dig ett PM med lite info.Min är också på ingång men försökt hitta racern, vart beställde du den ifrån??
Ja det är svårt att tröttna på denna goding!
Tröttnar aldrig! Ha en underbar fredag kära kamrater!