• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Även jag tröttnade lite när Datejusten kom in, var helt klart en nyförälskelse med Rolex. Men jag såg iaf till att ha den på tisdagar, men nu sådär 4 månader senare så känner jag mest sug för Speedyn igen. Den är ju bara så jäkla vacker! :D

Så, vad har jag lärt mig av detta då?
Tröttnar ni lite på er älskade Speedy så är det helt ok, det är inte en kortvarig flört utan ett långvarigt förhållande! Låt den få vila lite medans senaste inköpet får merparten av handleds tiden, Speedyn kommer alltid tillbaks som nr #1 i slutändan :heart:;)

IMG_20160606_141738.jpg
Hear hear!
Är själv ute efter ett komplement till min speedy, inte minst då jag vill slita lagom mycket på den. Min med orange visare och tonneau-boett är inte heller jättediskret. Men den skall ingenstans :)
 
Nice, gratulerar!
Trevligt med helgspeedy.

Inte fy skam start på helgen det! Grattis!



Kommer att bli den bästa helgen någonsin!

Jag tar och firar in er nya medlemmar i denna högaktade del av KS genom att prova en ny whiskey!
20170609_202429-01.jpeg

Tack så mycket! Ni tar innebörden "komma in i värmen" till en annan nivå med era kommentarer, helt fantastiskt! :) Nu längtar man till tisdag!
 
Nice! Bra skit?
Sådana bilder får mig att vilja ha en speedy pro också.. gammal är äldst liksom :)
Ja den var riktigt trevlig. Galet ska mild och söt. Dricker vanligtvis mest rökiga whiskys så denna var perfekt att ha när man inte är sugen på något så "tungt". Klart du ska ha en Pro också! ;)
 
Hoppas jag åter kan kliva in och värma mig vid brasan den kommande veckan:rolleyes: Dock ser jag ut att missa Tisdags myset:(. Grattis till er andra som fått era paket!!!!
 
Tillbaka
Topp