• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Första tisdagen! :woot:
IMG_3526.JPG
Välkommen in i värmen!
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Såg bild på snygg vintage Speedy med en länk typ president och blev grymt sugen på att testa den till min moderna Speedy som jag annars aldrig kör på länk. Naturligtvis visar sig det att just den varianten är den dyraste, ovanligaste (1450). Hur kan man alltid lyckas falla för det dyraste, mest komplicerade varje gång? Varför kan det aldrig vara enkelt? Jag håller mig till Nato, det blir bäst för blodtrycket . Men snygg var den.
pols1450-2.jpg

Bild från Omega Addict
 

azcii

Patek
2-Faktor
Någon här på KS som hört något från Omega ännu? Tydligen ska ju första batchen vara på väg ut till butiker nu.

EDIT: Menar Speedy Tuesday ..
 

Beo

Patek
Tjenare!
Precis köpt en Speedy Reduced och under städning så har en pin från länken trillat ur, och kan nu inte hittas... Vart beställer jag fler?
Är länken som sitter på den här:
maxresdefault.jpg
Fin klocka du fått tag på:D!samma problem hade jag när jag fått min,men lokala urmakaren fixade det för 75:- annars finns orginal pinns på ebay,cousins eller ofrey.com:).
Välkommen in i gänget;).
 
Senast ändrad:
Topp