Tackar så mycket! Det har vart jefligt kallt på sista tidenVälkommen in i värmen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar så mycket! Det har vart jefligt kallt på sista tidenVälkommen in i värmen!
Får välkomna dig med ini värmen!Fick precis hem min nya Speedy, jävlar vilken låda!
Grymt nöjd med klockan men undrar över en sak. Ska det inte medfölja 3st röda kort? Vilket saknas isf?
Häääärligt, äntligen!Äntligen kan jag posta här och faktiskt ha en Speedmaster! Köpte den för en liten stund sen på Bergströms. Mer om det i paketöppnartråden...
Här är i alla fall min alldeles egna Speedy!
Och så ännu en till, mums!Fick precis hem min nya Speedy, jävlar vilken låda!
Grymt nöjd med klockan men undrar över en sak. Ska det inte medfölja 3st röda kort? Vilket saknas isf?
Saknas en broad arrow30 sidor Speedysnack… superkul! Beklagar att jag inte bidragit mer. Håller mig mest i vintageträsket. Här är Speedysamlingen just nu för den som inte redan sett den.
Tack så mycket! Känns häääärligt!Häääärligt, äntligen!
Grattis.
Och så ännu en till, mums!
Grattis
He, he, jag jobbar på det, typ…Saknas en broad arrow
Under förutsättning att det finns markeringar varje kilometer dvs!!Ska snart köra iväg den här kärran...
Nu gör det inget om givaren till hastighetsmätaren pajar.
Under förutsättning att det finns markeringar varje kilometer dvs!!
Ska snart köra iväg den här kärran...
Nu gör det inget om givaren till hastighetsmätaren pajar.
Nja... Det där är bromsen på ett X2000Sjuväxlat! Jojo..
Nja... Det där är bromsen på ett X2000
Gillar den på mesch! Blir onekligen sugen.Nu är det väl förvisso ingen nyhet att Speedyn funkar på allt, men knäppte lite bilder på olika band för att ha som referens i framtiden när man inte riktigt vet vad man känner för.
Fiffigt! Ett inspirerande pyssel nästa gång man får en lugn stund med sina klockorNu är det väl förvisso ingen nyhet att Speedyn funkar på allt, men knäppte lite bilder på olika band för att ha som referens i framtiden när man inte riktigt vet vad man känner för.
Heter väl 3590 från och med 1989 till och med 1996Någon som har en speedmaster ref: 145.0022 från 91 som skulle kunna tänka sig och avyttra den? hojta gärna till på pm chrono är redan lusläst och även andra kanaler.
Finns betydligt snyggare mesh än det jag har. Håller på och känner in huruvida jag ska köpa ett dyrare eller inte. Men ja, tycker speedyn kan se frän ut med mesh.Gillar den på mesch! Blir onekligen sugen.
Jaså okej . Jag utgick bara från ref nr på den jag missade på ch24 . sen googlade jag även å då ffick jag fram en bild som gick igenom ref från dom olika åren å då fick jag fram just det jag skrev. Men jag är långt ifrån expert så det kan mycket väl stämma det du säger .Heter väl 3590 från och med 1989 till och med 1996
Aha! Uppfattade det som att du sökt på 145.0022 utan hitta så många från '91. Jag kan mycket väl ha fel men har för mig att det är 3590 från och med '89 (brukar finnas en övergångsperiod dock)Jaså okej . Jag utgick bara från ref nr på den jag missade på ch24 . sen googlade jag även å då ffick jag fram en bild som gick igenom ref från dom olika åren å då fick jag fram just det jag skrev. Men jag är långt ifrån expert så det kan mycket väl stämma det du säger .
Står det då 3590 på insidan av bakboetten eller står det ST 145.0022?Aha! Uppfattade det som att du sökt på 145.0022 utan hitta så många från '91. Jag kan mycket väl ha fel men har för mig att det är 3590 från och med '89 (brukar finnas en övergångsperiod dock)
Grattis och välkommen i gänget!Fick precis hem min nya Speedy, jävlar vilken låda!
Grattis och välkommen i gänget!
Snyggt band, märke? Eller kanske beställt här på KS?
Jag fick också två kort med nya boxen.
okej tack för hjälpen.Aha! Uppfattade det som att du sökt på 145.0022 utan hitta så många från '91. Jag kan mycket väl ha fel men har för mig att det är 3590 från och med '89 (brukar finnas en övergångsperiod dock)
Vad gullig den blev på mesh! Vad är det för något?Nu är det väl förvisso ingen nyhet att Speedyn funkar på allt, men knäppte lite bilder på olika band för att ha som referens i framtiden när man inte riktigt vet vad man känner för.
Riktigt fräsch!Nyförvärvet hela helgen.!