En stor dag i dag (& I morgon)
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert linser som räcker att man har dom i fickan för att se som en hök!
Undrar vad som kommer komma...?
MysigtSitter och laddar inför ett månlandarjubileum. Minns vad jag gjorde sommaren 1969, när jag var 10 år, kvällen då Eagle landade.
Ska kolla in https://www.svtplay.se/klipp/11099697/manlandningen i kväll, och i morgon får jag nog öppna klocklådan och testa rymdnatot.
Ruskigt läckert strap! Får man fråga vart man kan få tag i ett sådant?God Morgon, Speedfreaks!
@Feskarn är min Canvas-kran.Ruskigt läckert strap! Får man fråga vart man kan få tag i ett sådant?
Välkommen!
Gör debut på KS med dagens bild i solskenet
44,25 stämmer! Visst är den saftig (15,5-16mm hög) men alla som har provat den på GTGs har sagt att den bärs mindre, vilket den gör.Hittade att den mäter 44,25 mm. Låter stort! Alldeles för stor för mina taniga handleder på 16 cm. Men grymt fin klocka, härliga material och vilket urverk!
Tack för välkomnandet & din comment! Tyckte också linjeringen av visarna gjorde sig snyggt på bild!Välkommen!
Snyggt att linjera upp minut- och sekundvisare sådär!
Mycket stabil entré på forumet. Välkommen!
Gör debut på KS med dagens bild i solskenet
Förstår dig! Inne på min andra nu efter att försökt vara utan. (Och nej, det var inte hunden som hämtade tillbaks den)Spelar ingen roll hur många ggr jag säljer, den kommer alltid tillbaka