• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ja, jag fattade precis att det var det du menade. De har skrivit fel :) tyvärr är det ofta fel i specar på C24. Man för vara glad om de skrivit rätt referens ;)

Haha att det var på den nivån hade jag ingen som helt aning om! Det är ett svenskt bolag som säljer den!
Har iaf hittat ett liknande exemplar för 36k, som ligger precis innanför ramarna för min budget.

Frågan är om jag ska köpa en begagnad speedy 005 för en billigare peng istället?

Äntligen hemfärd efter andra jobbdagen efter semestern:hungover: Trevlig fortsatt Tisdag!!!
IMG_1225.JPG

Haha att det var på den nivån hade jag ingen som helt aning om! Det är ett svenskt bolag som säljer den!
Har iaf hittat ett liknande exemplar för 36k, som ligger precis innanför ramarna för min budget.

Frågan är om jag ska köpa en begagnad speedy 005 för en billigare peng istället?
Den eviga frågan.. Jag skulle köpa en helt ny för de pengarna. Men vill du väldigt gärna ha den modellen så skall du köpa den.
Räkna med en service inom ett par år också..

Den eviga frågan.. Jag skulle köpa en helt ny för de pengarna. Men vill du väldigt gärna ha den modellen så skall du köpa den.
Räkna med en service inom ett par år också..

Tanken är att klockan ska stanna inom familjen i många många år och det skulle vara roligare om det är en limiterad utgåva.
Men en helt ny är också något att tänka på.
Får ge det lite tid tills jag bestämmer mig helt enkelt :)

Tack för dina svar och tips!! Uppskattas mycket!

Tanken är att klockan ska stanna inom familjen i många många år och det skulle vara roligare om det är en limiterad utgåva.
Men en helt ny är också något att tänka på.
Får ge det lite tid tills jag bestämmer mig helt enkelt :)

Tack för dina svar och tips!! Uppskattas mycket!
Jag förstår. Man skall köpa det man vill ha såklart. Känns det bäst så är det bäst tycker jag :)
Och inga problem, speedytråden är inte mysigast för intet ;)

Tjenare, ny här på forumet och helt ny med att äga ett riktigt ur.
Omkrets handled 15,5cm.
Speedmaster Moonwatch Numbered Edition 39.7mm Svart/Läder
311.32.40.30.01.00
Välkommen till KS och den varmaste tråden som erbjuds! Ser riktigt bra ut. Men det kommer inte bli din enda klocka, men kanske den som aldrig Säljs däremot ;)

Tack tack! Hodinkee sa att köper man en speedmaster som första ur är det inte säkert att man köper några till. Just nu känns det faktist så :bag:.
Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt..
Välkommen hit! Lugnt, jag har köpt två ur efter jag köpte Speedyn. Det ena är sålt. Det andra har varit till salu, drogs tillbaka men lär nog läggas ut igen vad det lider :confused:

Jag gillar era snygga armband! Lite sugen på ett Nato, någon som vet om man kan klämma på ett 20mm när man har 19mm mellan luggarna?
Omega har ju sina egna men vill testa innan jag köper ett original.

Är ju rolledag för mig idag, men jag smygmyser lite med MW. Har ett gäng nya Nato jag leker med och prövar olika sätt att ta på dom enligt en annan tråd som tipsade om det.
IMG_3687.JPG
Är det ett orginal Omega du har där, Snyggt!

Tillbaka
Topp