Stort grattisÄntligen, väntat sen Basel, Tack Eriksons ur#![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattisÄntligen, väntat sen Basel, Tack Eriksons ur#![]()
![]()
Grattis! Grymt bra!Äntligen, väntat sen Basel, Tack Eriksons ur#![]()
![]()
December rabatt? vad har jag missat här?Tänkte ta mig till Rob engström i dagarna och införskaffa mig en speedy igen. Gäller att passa på när det är decemberrabatt
Jag kan bli så sjukt irriterad på Omega när jag väl börjar tänka på det.
Prångla ut tusen och åter tusentals olika LE som "ingen" vill ha..
Men Speedy Tuesday, Snoopy Award, Apollo 13 Silver Snoopy, Alaska Project, Apollo XI, som ALLA vill ha, nä dom är kraftigt limiterade..
Jag skulle kunna sälja min mamma för en Apollo 13 Silver Snoopy![]()
Är hon snygg ?Jag kan bli så sjukt irriterad på Omega när jag väl börjar tänka på det.
Prångla ut tusen och åter tusentals olika LE som "ingen" vill ha..
Men Speedy Tuesday, Snoopy Award, Apollo 13 Silver Snoopy, Alaska Project, Apollo XI, som ALLA vill ha, nä dom är kraftigt limiterade..
Jag skulle kunna sälja min mamma för en Apollo 13 Silver Snoopy![]()
Köp! Jag tror inte det blir en förlustaffär om du skulle tröttna och sälja... själv tycker jag triologi Speedyn och Railmastern är bland de finaste Omega har gett ut de senaste decenniet.Stort grattisFörsökte få tag på en själv via olika AD, fick ingen
Blev erbjuden en Seamaster som jag tackade nej till, de återkom och erbjuder mig nu hela "Trilogy set" som jag inte vet om jag skall tacka ja till... Någon av er här i tråden som har synpunkter/råd att ge mig?
Tack för ditt rådKöp! Jag tror inte det blir en förlustaffär om du skulle tröttna och sälja... själv tycker jag triologi Speedyn och Railmastern är bland de finaste Omega har gett ut de senaste decenniet.
Stort grattisFörsökte få tag på en själv via olika AD, fick ingen
Blev erbjuden en Seamaster som jag tackade nej till, de återkom och erbjuder mig nu hela "Trilogy set" som jag inte vet om jag skall tacka ja till... Någon av er här i tråden som har synpunkter/råd att ge mig?
klassikern är aldrig fel!Tack för ditt rådNosade alldeles nyss upp en ny och oanvänd Speedy från en kille i Holland jag handlat med tidigare, lutar åt att jag köper den och hoppar Trilogy setet!
Jag är helt beredd att hålla med. Den texten hör hemma på bakboetten. Och dåligt val av typsnitt tycker jag de borde åtminstone använt samma som på tachymeterskalan. Men trots det tycker jag hemskt mycket om 1957 klockorna. Speciellt Railmastern!Lär inte bli någon förlustaffär, har själv blivit erbjuden ett par set men jag har svårt för "trilogy"-texten på urtavlan, tycker den förstör hela looken. Vet några AD som har Speedmastern.![]()
Förjävla snygg förövrigtIkväll får den här lämna...
![]()
Jag hörde att nr1 kom för några dagar sedan, nu väntar jag bara på att de ska få in den andra så jag kan få minÄntligen, väntat sen Basel, Tack Eriksons ur#![]()
![]()
dom har kört 25% rabatt på omega dom senaste åren under decemberDecember rabatt? vad har jag missat här?
låter lovande, får gå dit någon gång nästa veckadom har kört 25% rabatt på omega dom senaste åren under december
Stort grattisFörsökte få tag på en själv via olika AD, fick ingen
dom har kört 25% rabatt på omega dom senaste åren under december
den gäller allaGäller rabatten alla dvs inte bara KS medlemmar eller hur gör man för att få ta del av den?
/ P
De har haft rabatt på Omega i december förr året och året innan det om jag minns rätt. Men vad jag vet så har inget sagts om att det även blir så i år så ha inte allt för höga förväntningar innan något är bekräftat. Men då de har kört med det i två år så är det inte helt omöjligt att det blir så i år också.Gäller rabatten alla dvs inte bara KS medlemmar eller hur gör man för att få ta del av den?
/ P
det är rabatt i år.De har haft rabatt på Omega i december förr året och året innan det om jag minns rätt. Men vad jag vet så har inget sagts om att det även blir så i år så ha inte allt för höga förväntningar innan något är bekräftat. Men då de har kört med det i två år så är det inte helt omöjligt att det blir så i år också.
Coolt! Tyckte bara det var lite dumt att börja sprida saker om det inte var bekräftat men har de sagt att det har det även i år så är det jättebra.det är rabatt i år.
har mailat med dom om det
FelpostCoolt! Tyckte bara det var lite dumt att börja sprida saker om det inte var bekräftat men har de sagt att det har det även i år så är det jättebra.
finns en i Danmark men till ett 6 siffrigt belopp... sök på chrono24Är hon snygg ?
Har sett två styckna silver snoopy idag i tokyo ....
Prövade dock bara en....
Du har alltså blivit erbjuden ett "par" ( fler än 1 alltså) trilogy set? Känns lite märkligt då de flesta redan är sålda...eller vad missar jag?Lär inte bli någon förlustaffär, har själv blivit erbjuden ett par set men jag har svårt för "trilogy"-texten på urtavlan, tycker den förstör hela looken. Vet några AD som har Speedmastern.
![]()
Schysst! Sagt före och säger det igen - storleken är helt perfekt!Äntligen, väntat sen Basel, Tack Eriksons ur#![]()
![]()
Hur stor är den?Schysst! Sagt före och säger det igen - storleken är helt perfekt!
38,6mmHur stor är den?
Tackar.