Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag säger läder. Racing eller rally. Det ger den rätta fartkänslan.Vet inte om jag gillar speedyn på länk eller läder bäst!
![]()
![]()
Nej, den är ju jättefin. Ser ju ut som Hasses 60th. Berätta gärna mer om den då jag inte alls vet vad det är.Broad Arrow är helt klart en underskattad modell. Nu får jag väl på fingrarna men jag föredrar denna framför månklockan.
![]()
![]()
Vet inte om jag gillar speedyn på länk eller läder bäst!
![]()
![]()
Det är en Broad Arrow kallad ”Replica / Re-edition” hyllningsmodell til 57an med ref 3594.50 som tillverkades mellan 1998 och 2003.Nej, den är ju jättefin. Ser ju ut som Hasses 60th. Berätta gärna mer om den då jag inte alls vet vad det är.
Läser hesalit och manuellt 1861 så ger alla tummar uppDet är en Broad Arrow kallad ”Replica / Re-edition” hyllningsmodell til 57an med ref 3594.50 som tillverkades mellan 1998 och 2003.
Wow... Stort grattisIdag fick nytillskottet följa med till jobbet.![]()
Stämmer bra och viktigt för en speedy. Har dock en schumy från 2004 med automatverk och safir. Inte samma feeling men en fin klocka.Läser hesalit och manuellt 1861 så ger alla tummar upp![]()
Wow... Stort grattis
Lite nyfiken på modellen.
Har du upplevt några positiva (finns säkert massor) eller negativa funktioner/saker som du kan dela med dig av?
Tack på förhand.
Mycket fin! Stort grattis till att bärgat den!Lyckades till slut få tag på en oanvänd Speedmaster 60th Anniversary Limited Edition från en samlare på Omega Forums
![]()
Är detta din come back? Hatten av, stort grattis och välkommen tillbaka i så fall!Speedy mys
![]()
Tack! Yes min comeback! Så hej alla igenÄr detta din come back? Hatten av, stort grattis och välkommen tillbaka i så fall!![]()
Och ’Duga’ heter den!Yes min comeback!
Tack @Rum RunnerMycket fin! Stort grattis till att bärgat den!![]()
Ja det får dugaOch ’Duga’ heter den!![]()
TackMumma!! Grattis! Fin omega triss du har nu!![]()
Jäkla va bra! Snyggt!Jag gör det numera
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack @HebbeJäkla va bra! Snyggt!
Jag är övertygad om att 1171 blir kanon! Tack för bilderna
Så lite så, slå till på en 1171 vetjaJag är övertygad om att 1171 blir kanon! Tack för bilderna
Så lite så, slå till på en 1171 vetjaNu blir det svårt att välja klocka... Speedy Tuesday LE på 1171 känns verkligen bra!
![]()