• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

My TINTIN Speedy Tuesday submission.
 

Bilagor

  • 1514901659643573200913.jpg
    1514901659643573200913.jpg
    129.2 KB · Visningar: 46

A$H

Omega
Såg precis något som inte funnits där på mina tidigare Speedys.
Texten: Professional Moonwatch, när började dom med den och vad är anledningen till det?
IMG_20171230_163235.jpg

Måste vara helt nytt. Har fler den här texten? På hemsidan har den inte det. För det är väl en vanlig .005?
upload_2017-12-30_16-55-6.png

Blev väldigt nyfiken på detta. Är det några fler som har denna texten? Det är ju många som köpt från Rob E nu i december och i alla fall jag hade varit tacksam om ni har vill dela med er om detta eftersom detta ska vara senaste versionen. Ni andra som köpt nyligen från andra AD:s, hur ser era ut? :)
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Blev väldigt nyfiken på detta. Är det några fler som har denna texten? Det är ju många som köpt från Rob E nu i december och i alla fall jag hade varit tacksam om ni har vill dela med er om detta eftersom detta ska vara senaste versionen. Ni andra som köpt nyligen från andra AD:s, hur ser era ut? :)
Min har samma text. Uttagen från ad i höstas.
 
  • Like
Reactions: A$H

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Blev väldigt nyfiken på detta. Är det några fler som har denna texten? Det är ju många som köpt från Rob E nu i december och i alla fall jag hade varit tacksam om ni har vill dela med er om detta eftersom detta ska vara senaste versionen. Ni andra som köpt nyligen från andra AD:s, hur ser era ut? :)
Jag har texten. Uttagen i somras.
Diskuterades vidare tidigare i tråden från de poster du citerade.
 
  • Like
Reactions: A$H
Topp