Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där
Såja!Handpenning är lagd! Ångesten och glädjen är total!![]()
Härligt! Ångesten kommer förvandlas till total lycka när du får sätta den på armenHandpenning är lagd! Ångesten och glädjen är total!![]()
Hoppas verkligen det! Drog på det till sista dagen rabatten gällde hos Rob E, snacka om beslutsångestHärligt! Ångesten kommer förvandlas till total lycka när du får sätta den på armen![]()
Handpenning är lagd! Ångesten och glädjen är total!![]()
Hoppas verkligen det! Drog på det till sista dagen rabatten gällde hos Rob E, snacka om beslutsångest.
ja men lite så känner jag med. Vågade chansa nu när man inte kommer att losa för mycket om man nu skulle ångra sig men varför skulle man göra det ??För bra erbjudande för att låta bli! Kommer sova med min![]()
Om du ångrar dig kommer du bara ångra att du ångrade dig! Det är jag bevis på.ja men lite så känner jag med. Vågade chansa nu när man inte kommer att losa för mycket om man nu skulle ångra sig men varför skulle man göra det ??![]()
006?Speedy Tuesday![]()
ja men lite så känner jag med. Vågade chansa nu när man inte kommer att losa för mycket om man nu skulle ångra sig men varför skulle man göra det ??![]()
Grymt bra kontrast till alla "005or" i tråden. Heja vintage!Ultramantuesday.
![]()
Grattis![]()
Stort grattis! Visst är det en underbar känsla att öppna boxen första gången!?![]()
Såg precis något som inte funnits där på mina tidigare Speedys.
Texten: Professional Moonwatch, när började dom med den och vad är anledningen till det?
![]()
Måste vara helt nytt. Har fler den här texten? På hemsidan har den inte det. För det är väl en vanlig .005?
![]()
Min har samma text. Uttagen från ad i höstas.Blev väldigt nyfiken på detta. Är det några fler som har denna texten? Det är ju många som köpt från Rob E nu i december och i alla fall jag hade varit tacksam om ni har vill dela med er om detta eftersom detta ska vara senaste versionen. Ni andra som köpt nyligen från andra AD:s, hur ser era ut?![]()
Jag har texten. Uttagen i somras.Blev väldigt nyfiken på detta. Är det några fler som har denna texten? Det är ju många som köpt från Rob E nu i december och i alla fall jag hade varit tacksam om ni har vill dela med er om detta eftersom detta ska vara senaste versionen. Ni andra som köpt nyligen från andra AD:s, hur ser era ut?![]()
Grattis till en riktigt bra start på året!Episkt, att få hämta ut sin nya Speedmaster 2jan, som också råkar vara ST time! På raceband, som omväxling
Tack Eriksons urhandel för bra service!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha! Äsch, vem bryr sig om vilken klocka någon annan har på sig..?
Speedy Tuesday![]()
Jag vet inte hur många gånger jag gått i tankarna att sälja min 3570.50..... Men det går inte. Välkommen tillbaka till värmen och låt denna stanna för evigt!Då var man tillbaka i värmen härBokade en ny 005 igår och betalade idag! Nu väntar jag bara på leveransen! Fan va göööött
Tog det för lång tid att hitta årsklockan? Förstår att abstinensen blev för stor för att hålla sig bortaDå var man tillbaka i värmen härBokade en ny 005 igår och betalade idag! Nu väntar jag bara på leveransen! Fan va göööött
Cant say that i understand why you tagged me in that post, but nice TinTin!@Dennta
I do believe you are right... still can't find that perfect shade of shiny bright green I want