Olle Ekman
Basic
Äntligen! Har väntat sedan i våras.
Vansinnigt läcker, grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vansinnigt läcker, grattis!
![]()
![]()
Gratulerar till en schysst klocka!Äntligen en Speedy som sitter skönt på mig
![]()
![]()
Äntligen en Speedy som sitter skönt på mig
![]()
![]()
Grym!!Äntligen en Speedy som sitter skönt på mig
![]()
![]()
Troligen samma och sista batchen så därför levererades samma dag. Antar att det är högt serienummer på den andra också.Dra mig baklänges, två på samma dag! Får gratulera till en grym klocka!
Den är vansinnigt läcker!Äntligen! Har väntat sedan i våras.
![]()
![]()
Någon som kan bjuda på en bild på klockan med tillhörande nato med texten på? Tänkte testa det, men hade varit kul att se lite ”live-bilder”.
Syftar alltså på 005.
![]()
Här är en. Man ser iofs inte så mycket av natot men ändå...
![]()
Sorry, jag var otydlig. Det finns två tillhörande nato i boxen. En med text på bandet och en utan. Det är även kardborre på den jag tänker. Den kanske inte kallas nato? - rätta mig då om jag har fel
Tack ändå för bilden, det kan aldrig bli för mycket av skönheten.
Velcro ja, för att den skall kunna fås på utanpå rymddräktenAha. Nej, det är inte ett nato utan kallas nog bara kardborre eller möjligtvis ”velcro”. Har ingen bild på det tyvärr, aldrig ens satt på mitt.
Äntligen en Speedy som sitter skönt på mig
![]()
![]()
![]()
![]()
Min gamla med Velcro på. Ganska så krångligt att få det att sitta bra, med tanke på att det är så jäkla långt..Sorry, jag var otydlig. Det finns två tillhörande nato i boxen. En med text på bandet och en utan. Det är även kardborre på den jag tänker. Den kanske inte kallas nato? - rätta mig då om jag har fel
Tack ändå för bilden, det kan aldrig bli för mycket av skönheten.
Min gamla med Velcro på. Ganska så krångligt att få det att sitta bra, med tanke på att det är så jäkla långt..
![]()
![]()
Riktigt bra fotoHur många firar fredag med Speedy?
![]()
Klart man kör Speedy idagHur många firar fredag med Speedy?
![]()
Ja! Självklart! Gjorde ett tappert försök igår att vara utan min speedy. Gick en dag. Haha!Hur många firar fredag med Speedy?
![]()
Märkligt, fungerar utan problem på min. Jag bara drar ut kronan till ”ställa tid”-läget, och drar visarna försiktigt bakåt. Då stannar sekunden! Fungerar oavsett hur uppdragen den är...Ni som har plockat ut speedys från Rob E nu det senaste, kan ni "hacka" sekundvisaren närsomhelst? På min funkar det fortfarande bara vid låg kraftreserv. Undrar bara om det är nått som är galet med min?
Ni som har plockat ut speedys från Rob E nu det senaste, kan ni "hacka" sekundvisaren närsomhelst? På min funkar det fortfarande bara vid låg kraftreserv. Undrar bara om det är nått som är galet med min?
Tror du det är nått som rättar till sig eller är det bara så att de kan skilja sig åt på denna punkten?Det är inget fel på din.
Ni som har plockat ut speedys från Rob E nu det senaste, kan ni "hacka" sekundvisaren närsomhelst? På min funkar det fortfarande bara vid låg kraftreserv. Undrar bara om det är nått som är galet med min?
Tror du det är nått som rättar till sig eller är det bara så att de kan skilja sig åt på denna punkten?
Jaha, då kanske min är mer rätt än de flesta andra dåHar varit olika på alla jag har haft hur detta har fungerat, det är ju inte en funktion egentligen utan ett inbyggt fel. Ett fel som Omega valt att utnyttja i instruktionsboken.