Jajamän! Kunde inte motstå den.Låter som du klippte en 145.022 utan länk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajamän! Kunde inte motstå den.Låter som du klippte en 145.022 utan länk![]()
Jag var själv riktigt sugen också. Bra köp!Jajamän! Kunde inte motstå den.
![]()
Tack! Känns väldigt bra. I morgon sitter den på min lilla handled.Jag var själv riktigt sugen också. Bra köp!
AD.Nyligen införskaffad min andra speedy. Hurra!
Nu är jag på länkjakt. Är ute efter en 1171 med 633 endlinks. Någon som har tips på vart jag kan börja jakten?
Pris från AD?
Tavlan får du köpa själv. Finns på bukten. Visare från Ofrei. RobE hjälpte mig med att mecka dit min Mitsukoshi på en 005 köpt hos dem.Hur funkar det, kan man klampa in hos AD och beställa vilken tavla man vill från en limiterad serie och slänga på sin 005:a?
Jajamän! Kunde inte motstå den.
![]()
5800:-Pris från AD?
Jajamän! Kunde inte motstå den.
![]()
Rally, kanske?Godkväll speedytråden. Så snabbt man glömmer hur bra den är. Bara tre år yngre än vad jag är...
Anses det ofint att köpa en ny länk till den eller ska man leta vintage?
![]()
Det har jag ett gäng redan men tack för tipset!![]()
Rally, kanske?
Kul att du högg den! Riktigt fin den därJajamän! Kunde inte motstå den.
![]()
Ja! Väldigt nöjd!Kul att du högg den! Riktigt fin den där![]()
Nej. Det har jag inte alls ser jag nu.![]()
Rally, kanske?
Det är det här vi pratar om va?![]()
Rally, kanske?
Tack för tipset. Har mailat nymans och frågat.Huggorm, kan man säga... fast jag gav 1800 för bandet men sen kommer ju viklåset.. Jag hade lyckligtvis ett sedan tidigare![]()
![]()
![]()
Får man vara med här även om man har en caliber 9300 med glasbaksida osv?![]()
Tack!Självklart! Fin rackare det där!![]()
Trist om den skulle braka sönder ikvällFyller två idagmen garantin går ju ut iom det.
![]()