Norda
Silver
Gick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
Bilden gör den inte rättvis, riktigt häftig IRL!
Det kan ha varit den finaste klocka jag sett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
Bilden gör den inte rättvis, riktigt häftig IRL!
NiceTavlan får du köpa själv. Finns på bukten. Visare från Ofrei. RobE hjälpte mig med att mecka dit min Mitsukoshi på en 005 köpt hos dem.
![]()
Min fråga drunknade nog i guldklockan! Själv tror jag att den kan behöva servas. Vad säger ni?
Hur känner man på kronan om servicebehov föreligger?Jag hade kollat upp gångavvikelse och låtit en urmakare känna på kronan. Kan vara helt ok. Att byta olja och ge lite kärlek är väl annars inte fel....
Funderar på en blå läderrem till min Speedy efter jag hittat nedanstående bilder. Vad tycker ni? Tycker det är en riktigt läcker kombo!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker det flyger!! Kör!Funderar på en blå läderrem till min Speedy efter jag hittat nedanstående bilder. Vad tycker ni? Tycker det är en riktigt läcker kombo!
![]()
![]()
![]()
![]()
Blått på Speedyn är killer!Funderar på en blå läderrem till min Speedy efter jag hittat nedanstående bilder. Vad tycker ni? Tycker det är en riktigt läcker kombo!
![]()
![]()
![]()
![]()
Blev lite stressad att hinna få in en bild innan någon annan. Därav taskig kompositionTre ST LE på länk i rad idag ser jagSnyggt
![]()
Väl synkatTre ST LE på länk i rad idag ser jagSnyggt
![]()