Den kommer inte att svikaTrist om den skulle braka sönder ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kommer inte att svikaTrist om den skulle braka sönder ikväll
Den kommer inte att svikaåterkommer här på tisdag
![]()
Cool! Mer bilder för bövelenGick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
Bilden gör den inte rättvis, riktigt häftig IRL!
Gick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
Gick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
Jävlar vad coolt! Gratulerar!Gick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
Saaaatan så fin! Stort grattisGick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
Sjukt cool klocka...Gick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
BOOM!! Som ungdomarna säger.Gick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
Tung! Grattis!Gick snabbare än väntat att hitta en ny LE-Speedy! Fick i fredags hem min Jubilee 27 CHRO C12 (BA 345.0052):
![]()
Cool! Mer bilder för bövelen
Grattis! Så jädra läcker! Fler bilder, thank you![]()
Fantastisk! Stort grattis!Tackmer bilder kommer senare men här är en till:
![]()
Wow vilken pjäs stenhårt!Tackmer bilder kommer senare men här är en till:
![]()
Raraste Speedyn på KS? Gissar att det finns fler 2915 än den där.Tackmer bilder kommer senare men här är en till:
![]()
Det där måste vara vad man får när man beställer en Speedy med extra allt! Riktigt grym! Grattis!Tackmer bilder kommer senare men här är en till:
![]()
Tackmer bilder kommer senare men här är en till:
![]()
Tror den är svårjagad. Kul lume på den för övrigtKan man få tag på den vita Snoopy tavlan lika lätt som mukotoshi tavlan?
Ha! Grym!Tackmer bilder kommer senare men här är en till:
![]()
Grattis! Tyngre blir det ju inteTackmer bilder kommer senare men här är en till:
![]()
Min fråga drunknade nog i guldklockan! Själv tror jag att den kan behöva servas. Vad säger ni?Om man köper en klocka från 2009 som är "ny", kan det föreligga servicebehov då?
https://www.chrono24.se/omega/omega...nal-apollo-11-40th-anniversary--id2309947.htm