Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanon! Då känner jag mig säkrareSen kanske jag trycktestar den lite oftare än en 300m dykare.
Extremt!!!! vacker, det gör nästan ont att titta på denSpeedy på en Söndag
![]()
![]()
Månklockan är certifierad mot bla dessa kriterier, som känns relevanta för din fråga om bastubad:
Se vidare
- High temperature test: 70° C for 48 hours, then 93° C for 30 minutes in a partial vacuum.
- Low temperature test: -18° C for 4 hours.
- Vacuum test: Heated in a vacuum chamber and then cooled to -18° C for several cycles.
- Humidity test: Ten 24-hour cycles in >95% humidity with temperatures ranging from 25° C to 70° C.
http://www.outsidecontext.com/2017/12/19/omega-speedmaster-professional-moonwatch-review/
Vad köpte du den där länken? Det är en 1171?Speedy söndag o länken är åter på
![]()
Yes! Går att beställa nya från ADVad köpte du den där länken? Det är en 1171?![]()
Okej! Ändlänkarna är inte solida eller hur?Yes! Går att beställa nya från AD
1171/633
Nope inte solidaOkej! Ändlänkarna är inte solida eller hur?
Grymt snygg!!
Fruktansvärt vad snygg den är.Speedy på en Söndag
![]()
![]()
Det finns ju alltid First omega in space på 39,7mm ifall det inte lossnar för dig. Mkt trevlig design.Vet inte om jag börjar få feber eller om det är för att jag har jobbat helgnatt för vimsig känner jag mig! Börjar tycka att speedyn bärs för stort, den ser inte bra ut på mig
. Borde testa å inte bära den på några dagar, har haft den varje dag i samband med andra klockor sen den inhandlades för snart två månader sedan. Hoppas jag ändrar uppfattning!!
Köp vintage.Vet inte om jag börjar få feber eller om det är för att jag har jobbat helgnatt för vimsig känner jag mig! Börjar tycka att speedyn bärs för stort, den ser inte bra ut på mig
. Borde testa å inte bära den på några dagar, har haft den varje dag i samband med andra klockor sen den inhandlades för snart två månader sedan. Hoppas jag ändrar uppfattning!!
Testat på läder?Vet inte om jag börjar få feber eller om det är för att jag har jobbat helgnatt för vimsig känner jag mig! Börjar tycka att speedyn bärs för stort, den ser inte bra ut på mig
Det är helt klart den storleken originalet skulle haft! Ser mycket trevlig utDet finns ju alltid First omega in space på 39,7mm ifall det inte lossnar för dig. Mkt trevlig design.
Önska det hade räckt med en äldre speedmaster professional men den har ju alltid varit "stor". Annars är vintage mycket trevligt!Köp vintage.
Har ju inte gjort det, måste testa! FOIS modellen är ju skitsnygg med sitt bruna orginal läderband!Testat på läder?
Bärs ju mycket mindre på läder.Det är helt klart den storleken originalet skulle haft! Ser mycket trevlig ut
Önska det hade räckt med en äldre speedmaster professional men den har ju alltid varit "stor". Annars är vintage mycket trevligt!
Har ju inte gjort det, måste testa! FOIS modellen är ju skitsnygg med sitt bruna orginal läderband!![]()
Hoppas verkligen det när allt annat känns så rätt!Bärs ju mycket mindre på läder.
Köp nåt fint och sätt på så är dina storlekstankar borta![]()
Du tänker för mycket @Lundgren!Hoppas verkligen det när allt annat känns så rätt!![]()
Du kan nog ha så rätt!
Du får kliva ner tom. 105.003, aka Ed White, där har du en speedy med straightlugs och 38,2 exkl krona! Finns nog inget sexigare inom speedysfären....Det är helt klart den storleken originalet skulle haft! Ser mycket trevlig ut
Önska det hade räckt med en äldre speedmaster professional men den har ju alltid varit "stor". Annars är vintage mycket trevligt!
Har ju inte gjort det, måste testa! FOIS modellen är ju skitsnygg med sitt bruna orginal läderband!![]()
Nu blev det dubbelpost.Hoppas verkligen det när allt annat känns så rätt!![]()