• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ptja, det är ju Hirsch. Så du kommer nog inte klaga på kvalitén i alla fall :)
Inte testa just de där, tror jag.

Tips: Speedmastern är oehört läcker på svart kroko
3c8805ec0db7b58052a36837a56fb0b1.jpg
Absolut snyggt! :)

Menade du; "Ska jag inte testa just de", eller att "du inte testat just de"..?:confused:

Upplever ni vattentåligasten på speedy som ett problem vid vardagsanvändning? Hur tålig är den egentligen mot typ regn, disk, bad (ej dykning) etc?

Går väldigt mycket i tankarna på en FOIS men detta är just nu det som sätter mest galler i huvudet då jag har haft en del klockor (främst vintage dock) som inte tål vatten så bra..

Upplever ni vattentåligasten på speedy som ett problem vid vardagsanvändning? Hur tålig är den egentligen mot typ regn, disk, bad (ej dykning) etc?

Går väldigt mycket i tankarna på en FOIS men detta är just nu det som sätter mest galler i huvudet då jag har haft en del klockor (främst vintage dock) som inte tål vatten så bra..

Ingenting alls. Vardagligt vatten som regn och disk ser jag inte som ett problem. Bada med klockan ska ju funka, men om man skulle trycka in någon av kronografknapparna antar jag att problem uppstår.

För mig har det inte varit något problem alls. Sen kan jag verkligen rekommendera FOIS, är riktigt nöjd med min då storleken är perfekt.

Pingar in @Hoffa som gärna får berätta hur han använder sin speedy.. Ryktet går att han använder sin Tintin som bojsten på somrarna...

Tillbaka
Topp