Snodde bilden från Google. Men har ett liknande från Hirsch till min.Den var ruskigt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snodde bilden från Google. Men har ett liknande från Hirsch till min.Den var ruskigt snygg!
Absolut snyggt!Ptja, det är ju Hirsch. Så du kommer nog inte klaga på kvalitén i alla fall
Inte testa just de där, tror jag.
Tips: Speedmastern är oehört läcker på svart kroko
![]()
SorryAbsolut snyggt!
Menade du; "Ska jag inte testa just de", eller att "du inte testat just de"..?![]()
Välkommen hit och man märker direkt att du är en vettig person med tanke på vilken tråd du hittat tillNy på formet och verka som att jag passar bäst in här med min 311.30.42.30.01.005 från 2015.)
![]()
ägare till denna skönhet sedan 2015![]()
![]()
![]()
![]()
Välkommen!Ny på formet och verka som att jag passar bäst in här med min 311.30.42.30.01.005 från 2015.)
![]()
ägare till denna skönhet sedan 2015![]()
![]()
![]()
![]()
Ser riktigt trevligt ut! Den gör sig bra på det bandet. Får mitt hirsch imorn. Postar när det sitter påNya kläder till speedyn! Känns ovant med läder, men man vänjer sig nog
![]()
Trevligt att för första gången vara en del av denna klubb med en 145.022.
![]()
Upplever ni vattentåligasten på speedy som ett problem vid vardagsanvändning? Hur tålig är den egentligen mot typ regn, disk, bad (ej dykning) etc?
Går väldigt mycket i tankarna på en FOIS men detta är just nu det som sätter mest galler i huvudet då jag har haft en del klockor (främst vintage dock) som inte tål vatten så bra..
För mig har det inte varit något problem alls. Sen kan jag verkligen rekommendera FOIS, är riktigt nöjd med min då storleken är perfekt.Upplever ni vattentåligasten på speedy som ett problem vid vardagsanvändning? Hur tålig är den egentligen mot typ regn, disk, bad (ej dykning) etc?
Går väldigt mycket i tankarna på en FOIS men detta är just nu det som sätter mest galler i huvudet då jag har haft en del klockor (främst vintage dock) som inte tål vatten så bra..
För mig har det inte varit något problem alls. Sen kan jag verkligen rekommendera FOIS, är riktigt nöjd med min då storleken är perfekt.
Pingar in @Hoffa som gärna får berätta hur han använder sin speedy.. Ryktet går att han använder sin Tintin som bojsten på somrarna...Upplever ni vattentåligasten på speedy som ett problem vid vardagsanvändning? Hur tålig är den egentligen mot typ regn, disk, bad (ej dykning) etc?
Måste inte vara, ÄR för bövelen! Passar bättre på armband än länk t.o.m.Speedmastern måste vara den klocka som flest armband passar på. Ser snyggt ut vad man än sätter på den.
Mycket fin Duo där!Morning..![]()